Na to jednak będziemy musieli poczekać do II kwartału 2018 roku, na kiedy to Bank Pekao zapowiedział wdrożenie BLIK-a dla swoich klientów. Za to od połowy lutego klienci Raiffeisen Polbank mogą już korzystać z BLIK-a, wystarczy zaktualizować swoją aplikację Mobilny Portfel, dostępną na Androida i iOS.
Dymowski, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej w Raiffeisen Polbanku:
Uruchomienie płatności BLIK to kolejny krok na drodze do realizacji naszej strategii dostarczania klientom wygodnych, partnerskich rozwiązań, które – pozostając proste w obsłudze – znacznie ułatwiają użytkownikom zaspokajanie rozmaitych codziennych potrzeb. Wystarczy, żeby klienci mieli przy sobie telefon z aplikacją „Mobilny Portfel”, by dzięki BLIKOWI mogli błyskawicznie i bezpiecznie płacić za zakupy w Internecie lub bez potrzeby posiadania przy sobie karty debetowej pobierać gotówkę z bankomatów, czy płacić w sklepach stacjonarnych, punktach usługowych oraz restauracjach.
Niestety, tak jak to będzie miało miejsce w przypadku Banku Pekao, klienci Raiffeisen Polbank nie od razu dostaną pełną funkcjonalność BLIK-a. Na początek zabraknie takich funkcji jak OneClick w internetowych sklepach, Pay-By-Link czy płatności na numer telefonu P2P, funkcje te mają się pojawiać jeszcze w tym roku.
W przesłanym komunikacie pojawiła się również informacja o planowanym udostępnieniu już niedługo zupełnie nowej wersji Mobilnego Portfela z nowym interfejsem i nowymi rozwiązaniami, takimi jak płatnościami za bilety komunikacji miejskiej czy mobilną autoryzacją.
Źródło: inf. prasowa
Więcej z kategorii Płatności:
- 2020 vs 2019 rok. Za co płaciliśmy więcej Revolutem, a za co mniej?
- SwatchPAY! startuje w Polsce. Płać zegarkiem bez dostępu do sieci czy nawet z rozładowaną baterią
- Piekło zamarzło… Płatności Google Pay w końcu dostępne w Banku Pekao!
- Revolut chce konkurować w Polsce już nie tylko z bankami, ale i z PayU czy Przelewy24
- Rossmann GO - zrobiłem zakupy w Rossmannie bez podchodzenia do kasy