Mobile

Koniec z kolejkami do Tatrzańskiego Parku Narodowego, teraz bilety kupicie w aplikacji mobilnej

GU
Grzegorz Ułan
8

Rewolucja w mobilnych płatnościach zaczyna wychodzić już poza internet czy sklepy stacjonarne, coraz więcej płatności za usługi zewnętrzne dostępne jest z poziomu aplikacji mobilnej. Możemy tak kupować bilety komunikacji miejskiej czy na połączenia kolejowe, płacić za parkingi czy doładować telefon. Dziś pojawiła się kolejna ciekawa nowość, tym razem w aplikacji mobilnej mPay (jeśli korzystanie ze SkyCash, od końca kwietnia 2018 roku jest już dostępna ta opcja), a mianowicie możliwość zakupienia biletu do Tatrzańskiego Parku Narodowego.

Niby nic wielkiego, ale w sezonie pozwoli zaoszczędzić mnóstwo czasu, które tracimy na staniu w długich kolejkach do parku, a do tego zyskujemy niesamowitą wygodę zaopatrzenia się w bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego jeszcze przed wyruszeniem na zwiedzanie ze schroniska, nawet jeden dzień wcześniej, dzięki nowej funkcji w mPay.

Tatrzański Park Narodowy to jedna z największych polskich atrakcji przyrodniczych, każdego roku odwiedzana przez ponad 3,5 mln osób. W szczycie sezonu turyści muszą być uzbrojeni w dużą dozę cierpliwości, ponieważ stanie w kolejkach do kas na popularne szklaki może zająć nawet kilkanaście minut. Dzięki uruchomieniu sprzedaży biletów za pośrednictwem mPay można jednak tego całkowicie uniknąć.

Jak to działa? Wystarczy po uruchomieniu aplikacji wybrać kafelek odpowiedzialny za Tatrzański Park Narodowy, i tam zdecydować jaki bilet jest nam potrzebny. Do wyboru mamy bilety normalne i ulgowe, ważne od dziś i od jutra, w każdej opcji, czyli jednorazowe , 7-dniowe i i grupowe jednorazowe.

Przy okazji tej premiery mPay przypomina, że od początku roku w ich aplikacji dostępna jest możliwość zakupienia biletu na komunikację miejską w Zakopanem, tu również możemy zakupić bilety jednorazowe, 7-dniowe oraz miesięczne. Tak więc w jednej aplikacji mamy dość istotny pakiet zakupowy na wyprawę do stolicy polskich Tatr.

Osobiście wydaje mi się, że takie bilety powinny być dostępne do innych atrakcji w Polsce, typu ZOO. Dla przykładu, bilety do warszawskiego ZOO można wprawdzie kupić online, ale tylko pojedyncze (i trzeba je wydrukować, ich skanery nie odczytują biletów z ekranu telefonów). Rodzinne bilety (a tak zwykle się odwiedza takie miejsca) dostępne są jedynie w kasach przy wejściu do ZOO, a tam w weekendy jest istna obława i dłuugie kolejki.

Źródło: mPay.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy: