Wygląda na to, że Bank Millennium mierzy się ze sporą awarią, w wyniku której klienci mają bardzo ograniczony dostęp do zdeponowanej na rachunkach gotówki. O awarii donoszą użytkownicy serwisu DownDetector, jak również pracownicy redakcji.
![[AKTUALIZACJA] Bank Millennium ma awarię. Klienci odcięci od pieniędzy](https://static.antyweb.pl/img/w_1250,h_550/wp-content/uploads/2024/06/kftksxtqda/millennium_bank.jpg)
Nie działa aplikacja mobilna Banku Millennium
Jeśli właśnie próbowaliście się zalogować do aplikacji mobilnej Banku Millennium, najprawdopodobniej nie było to możliwe. Zamiast ekranu logowania aplikacja wyświetla bowiem taki komunikat:
Co to oznacza w praktyce? Z aplikacji nie da się korzystać, czyli nie można realizować przy jej pomocy przelewów, płatności kodami BLIK, płatności za parkowanie, bilety komunikacji miejskiej itd.
Polecamy na Geekweek: Chińczycy opracowali przełomową technologię. Odzyskuje 99,99 proc. litu
Mobilna autoryzacja również nie działa
O awarii przekonał się również jeden z naszych redaktorów. W momencie próby zalogowania się do bankowości internetowej Banku Millennium strona standardowo poprosiła go o autoryzację operacji przy pomocy aplikacji mobilnej. Niestety to również nie było możliwe. Co prawda aplikacja wyświetliła poprawnie powiadomienie o autoryzacji, jednak jego treść nie była dostępna. W praktyce oznacza to, że bankowość internetowa z poziomu przeglądarki internetowej również nie jest dostępna. O ile ktoś nie korzysta z autoryzacji kodami SMS.
O utrudnieniach w korzystaniu z usług Banku Millennium będziemy informować na bieżąco.
Aktualizacja 24.03.2025r. g. 12:25
Bank Millennium opublikował w mediach społecznościowych komunikat, w którym potwierdza występowanie awarii.
Aktualizacja 24.03.2025r. g. 14:25
Zgodnie z komunikatem Banku Millennium awaria została usunięta.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu