W mojej ocenie, boom związany z zakupami grupowymi oraz rosnąca ilość serwisów internetowych realizujących tego typu usługi dowodzi, że choć branża ro...
Zróbcie miejsce dla kolejnych zakupów grupowych. Axel Springer prezentuje KlubOkazji.pl
Dla większości z Was Ringier Axel Springer Polska (wcześniej tylko Axel Springer) może być znany jako wydawca magazynów i książek, z serii „Komputer Świat” oraz dziennika „Fakt”. Tradycyjna prasa to jednak przeszłość (jak twierdzą blogerzy) i czas, aby koncerny medialne skoncentrowały się na nowych metodach pozyskiwania pieniędzy.
Wiele firm stara się uszczknąć dla siebie coś z zakupów grupowych. Jedną z takich prób jest serwis KlubOkazji.pl, stworzony przez Axel Springer (pozwolicie, że będę używał starej nazwy).
Co wyróżnia wspomniany serwis na tle konkurencji? Absolutnie nic. W tej chwili mamy w serwisie tylko kilka ofert. Taka sytuacja jest jednak zrozumiała, bo serwis oficjalnie nie wystartował. Według moich informacji ma to nastąpić na przełomie sierpnia i września. Pomimo to, całość wydaje się już ukończona.
Pomijając jednak kwestię ofert, również funkcje są, delikatnie mówiąc - wtórne. Czym więc KlubOkazji.pl ma zamiar podbić rynek? Podejrzewam, że Axel Springer zamierza zdobyć użytkowników, a raczej klientów dzięki kampaniom reklamowym, na które niewątpliwie stać koncern.
Czy to jednak wystarczy? Nie jestem pewien. Jak już wspomniałem, w Polsce mamy już kilkadziesiąt serwisów z zakupami grupowymi. Według szacunków współtwórcy Manubia.pl - Konrada Latkowskiego, takich serwisów mamy już ponad 40. W drodze są kolejne, w tym prawdopodobnie Facebook Deals i Google Offers.
Czy możemy mówić już o małej, lokalnej, rosnącej bańce zakupów grupowych, która w pewnym momencie pęknie?
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu