16

Kolejna zmiana wyglądu wydarzeń na Facebooku

To istna seria zmian dokonywanych na Facebooku. Najpierw doczekaliśmy się zmiany wyglądu News Feeda, który w zupełnie nowej odsłonie będzie wprowadzany na na konta użytkowników, a później poznaliśmy plany na zmiany na fanpagach. Jednak to nie wszystko – Facebook powoli rozpoczyna przemianę wyglądu wydarzeń. Wydarzenia się jednym z najczęściej wykorzystywanych elementów serwisu. Pozwalają na szybkie […]

To istna seria zmian dokonywanych na Facebooku. Najpierw doczekaliśmy się zmiany wyglądu News Feeda, który w zupełnie nowej odsłonie będzie wprowadzany na na konta użytkowników, a później poznaliśmy plany na zmiany na fanpagach. Jednak to nie wszystko – Facebook powoli rozpoczyna przemianę wyglądu wydarzeń.

Wydarzenia się jednym z najczęściej wykorzystywanych elementów serwisu. Pozwalają na szybkie dotarcie do sporej grupy osób z informacją o ciekawej imprezie, a dla niektórych stanowią przydatny dodatek do kalendarza, ponieważ nie ma potrzeby dublowania pozycji we własnej aplikacji.

Co nowego?

fb_event_new_1

Co ciekawe, najnowszy wygląd wydarzeń różni się od tego, który przedstawiony został wraz z premierą starego-nowego News Feeda dokładnie rok temu. Zmianie uległ sposób prezentacji podstawowych informacji o wydarzeniu, takich jak data, lokalizacja i opis, które zostały nieco bardziej uwypuklone. Lepiej widoczna jest także nazwa organizatora wydarzenia. Z moich obserwacji wynika, że niedostępny będzie podgląd dokładnego miejsca na mapie, który zastąpiony został nazwą lokalizacji.

fb_event_new_3

W lewym dolnym rogu zdjęcia wydarzenia widoczne jest duże oznaczenie daty, którego zdecydowanie brakowało do tej pory. Lista gości również została odświeżona. Miniaturki zdjęć profilowych osób, które zadeklarowały uczestnictwo są odrobinę większe oraz posiadają niewielkie oznaczenie potwierdzające przybycie. Statystyki odnośnie zaproszeń są bardziej wyeksponowane, więc bardzo szybko można zorientować się jaka część zaproszonych osób planuje pojawić się na wydarzeniu.

Dla porównania

Użytkownicy, którzy do tej pory nie otrzymali jeszzce dostępu do najnowszego News Feeda, dysponują poniższym wyglądem wydarzeń na Facebooku:

old

Natomiast „szczęśliwcy”, którym udało się otrzymać dostęp do testów starego-nowego News Feeda (włączając mnie), oglądają wydarzenia w poniższej formie:

old-new