comScore przedstawił kolejną analizę rynku internetowego, tym razem głównym tematem badania były serwisy video. Raport pokazuje, że Youtube domin...
Reklama
comScore przedstawił kolejną analizę rynku internetowego, tym razem głównym tematem badania były serwisy video.
Jeszcze jedną ciekawostką wynikająca z raportu jest informacja o tym, że przeciętnie internauta w US ogląda ponad 2 filmy dziennie, długość filmów (średnia) to około 2,7 minuty.
To cię zainteresuje 2 miliony artykułów na wikipedia.orgMoikrewni.pl - cukierkowa genealogia
Reklama
Raport pokazuje, że Youtube dominuje w tym segmencie rynku internetowego w US osiągając blisko 40% zasięgu. W stanach zjednoczonych 75% internautów ogląda filmy online, średni czas spędzany na oglądaniu filmów sięga prawie trzech godzin.
Jeszcze jedną ciekawostką wynikająca z raportu jest informacja o tym, że przeciętnie internauta w US ogląda ponad 2 filmy dziennie, długość filmów (średnia) to około 2,7 minuty.
Czytaj dalej poniżej
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu
Reklama