Microsoft

Ruszył Xbox Games Pass, czyli gry na abonament na konsolach Microsoftu

Maciej Sikorski
Ruszył Xbox Games Pass, czyli gry na abonament na konsolach Microsoftu
Reklama

Microsoft przygotował nową usługę dla graczy: oferta Xbox Live zostanie rozszerzona o Xbox Game Pass. Daje ona nieograniczony dostęp do ponad 100 gier Xbox One i Xbox 360, a wszystko to w ramach abonamentu. Użytkownicy uzyskają do niej dostęp wiosną tego roku. Ile wyniesie miesięczna opłata?

Xbox Game Pass jest już dostępne na wybranych rynkach w wersji Preview, firma informuje, że uruchomienie usługi może wymagać restartu konsoli. Wczesna wersja oznacza pewne ograniczenia funkcjonalności oraz błędy, ale mają być one usuwane - wiosną należy się spodziewać produktu dopracowanego i zlokalizowane w języku polskim.

Reklama

Uczestnicy Xbox Insider Preview będą mogli odblokować jedynie ograniczony katalog gier (ok. 20 pozycji, w większości typu arcade), jak również ograniczoną funkcjonalność interfejsu. Kluczowe tytuły AAA dołączą do katalogu Xbox Game Pass bliżej publicznej dostępności usługi wiosną tego roku.

Jakie tytuły znajdą się w tym roku w publicznej wersji Xbox Game Pass? Oto kilka z nich:

Halo 5: Guardians, Saints Row IV Re-Elected, NBA 2K16, Mad Max, LEGO Batman, Mega Man Legacy Collection, Terraria, Payday 2, Gears of War: Ultimate Edition, SoulCalibur II i Tekken Tag 2.

Co z ceną? Miesięczny abonament wyniesie blisko 40 złotych. Nowe tytuły mają się pojawiać co miesiąc (dodawanie jednych tytułów oznacza usuwanie innych), reprezentowane będą wszystkie gatunki.

Pobieraj gry bezpośrednio na konsolę i graj w nie online lub offline w pełnej wierności bez problemów ze strumieniowaniem czy łącznością.

Microsoft przygotował coś naprawdę ciekawego i można zakładać, że usługa będzie się cieszyć dużym zainteresowaniem. Zwłaszcza, że niesie ze sobą bonus w postaci zniżek: jeśli gracz będzie chciał kupić jakiś tytuł, czeka go rabat. Korporacja z Redmond walczy o portfele swoich klientów.


/\/>

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama