„TotalMoney.pl to wiodąca porównywarka produktów bankowych i ubezpieczeniowych, m.in. kredytów, lokat, kart kredytowych, kont, ubezpieczeń.” – tak czytamy w oficjalnym komunikacie prasowym. Nie ma więc wątpliwości co do tego, jak duże nadzieje z rozwojem usługi wiąże WP. Warto zaznaczyć, że na TotalMoney.pl nie porównamy jedynie cenników usług finansowych, ale także oferty telekomunikacyjne oraz energii. Jest to więc bardzo fajne uzupełnienie dla strony Money.pl, gdzie przeczytamy o działaniach obecnych w zestawieniach firm.
Segment usług finansowych online rozwija się dynamicznie i chcemy partycypować w tych wzrostach. Wiemy, że także w tym obszarze skala ma znaczenie, bowiem zwiększa siłę negocjacyjną i pozwala oferować lepsze warunki naszym partnerom. Widzimy to wyraźnie po ubiegłorocznych dwucyfrowych wzrostach przychodów naszej spółki Money.pl. Po wrześniowej inwestycji w FinansowySupermarket zdecydowaliśmy na kolejne wzmocnienie pozycji rynkowej i kompetencji operacyjnych tej części biznesu. – Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska.
TotalMoney.pl to serwis z rozpoznawalnym brandem, zdywersyfikowanymi źródłami ruchu, skutecznie pozyskujący użytkowników w kluczowych dla tego biznesu kanałach. Będzie on dla nas świetną bazą do efektywnej komunikacji direct-to-consumer i jednocześnie platformą do dalszego rozwoju usług dodanych – mówi Grzegorz Czapski, Wiceprezes ds. Rozwoju Grupy Wirtualna Polska.
TotalMoney.pl to już ósma marka przejęta przez WP po majowym IPO. Najbardziej rozpoznawalnymi z nich były OpenFM oraz PolskaStacja.pl, lecz do najciekawszych transakcji dochodziło w kategorii e-commerce – Allani, Finansowy Supermarket oraz Web Broker, które zasiliły zaplecze Money.pl.
Dzięki połączonej strukturze dotrzemy do jeszcze większej i lepiej sprofilowanej grupy użytkowników. Z perspektywy rynku finansowego jako klienta, wszystko oparte jest tylko o jeden kontakt. Bank w jednym miejscu otrzymuje dostęp do trzech porównywarek produktów finansowych: direct.money.pl, finansowysupermarket.pl i TotalMoney.pl oraz dwóch silnych programów partnerskich: money2money.pl i TMefekt.pl. Wszystko wsparte dedykowanym call center, czuwającym nad komfortem obsługi i jakością leadów – podsumowuje Aleksander Kusz, Prezes Zarządu Spółki Money.pl
Więcej z kategorii Polska:
- Booksy zgarnia 70 mln dolarów i rusza na podbój zachodnich rynków
- Start Amazon.pl coraz bliżej. Gigant zaprasza do współpracy
- SZPoN. Rząd informuje o polskim konkurencie dla Zooma, Slacka i Microsoft Teams
- Federacja Konsumentów: podatek od smartfonów nie ma żadnego logicznego uzasadnienia
- Miało być bez cenzury. Ja i Grzegorz Marczak mamy bana na Albicla!