Polska

WP znowu na zakupach - tym razem wydała 14,5 miliona złotych!

KK
Konrad Kozłowski
9

Takiego zwrotu akcji... wszyscy się mogli spodziewać. Po poprzednich, głośnych przejęciach WP nie zwalnia tempa i z wysokiego "C" rozpoczyna 2016 rok. Tym razem łupem padł serwis TotalMoney.pl, który dołączył do grona zakupionych wcześniej witryn Jedenwniosek.pl oraz Finansowy Supermarket.

"TotalMoney.pl to wiodąca porównywarka produktów bankowych i ubezpieczeniowych, m.in. kredytów, lokat, kart kredytowych, kont, ubezpieczeń." - tak czytamy w oficjalnym komunikacie prasowym. Nie ma więc wątpliwości co do tego, jak duże nadzieje z rozwojem usługi wiąże WP. Warto zaznaczyć, że na TotalMoney.pl nie porównamy jedynie cenników usług finansowych, ale także oferty telekomunikacyjne oraz energii. Jest to więc bardzo fajne uzupełnienie dla strony Money.pl, gdzie przeczytamy o działaniach obecnych w zestawieniach firm.

Segment usług finansowych online rozwija się dynamicznie i chcemy partycypować w tych wzrostach. Wiemy, że także w tym obszarze skala ma znaczenie, bowiem zwiększa siłę negocjacyjną i pozwala oferować lepsze warunki naszym partnerom. Widzimy to wyraźnie po ubiegłorocznych dwucyfrowych wzrostach przychodów naszej spółki Money.pl. Po wrześniowej inwestycji w FinansowySupermarket zdecydowaliśmy na kolejne wzmocnienie pozycji rynkowej i kompetencji operacyjnych tej części biznesu. - Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska.

TotalMoney.pl to serwis z rozpoznawalnym brandem, zdywersyfikowanymi źródłami ruchu, skutecznie pozyskujący użytkowników w kluczowych dla tego biznesu kanałach. Będzie on dla nas świetną bazą do efektywnej komunikacji direct-to-consumer i jednocześnie platformą do dalszego rozwoju usług dodanych – mówi Grzegorz Czapski, Wiceprezes ds. Rozwoju Grupy Wirtualna Polska.

TotalMoney.pl to już ósma marka przejęta przez WP po majowym IPO. Najbardziej rozpoznawalnymi z nich były OpenFM oraz PolskaStacja.pl, lecz do najciekawszych transakcji dochodziło w kategorii e-commerce - Allani, Finansowy Supermarket oraz Web Broker, które zasiliły zaplecze Money.pl.

Dzięki połączonej strukturze dotrzemy do jeszcze większej i lepiej sprofilowanej grupy użytkowników. Z perspektywy rynku finansowego jako klienta, wszystko oparte jest tylko o jeden kontakt. Bank w jednym miejscu otrzymuje dostęp do trzech porównywarek produktów finansowych: direct.money.pl, finansowysupermarket.pl i TotalMoney.pl oraz dwóch silnych programów partnerskich: money2money.pl i TMefekt.pl. Wszystko wsparte dedykowanym call center, czuwającym nad komfortem obsługi i jakością leadów – podsumowuje Aleksander Kusz, Prezes Zarządu Spółki Money.pl

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

wpecommerce