Świat

Welcome to the Revolution - Social Media!

GM
Grzegorz Marczak
16

Trochę przekolorowane, ale przemawiające i przydatne szczególnie jeśli mamy komuś obrazowo wytłumaczyć co to są te nowe media i na czym polega ich siła. Niektóre liczby przedstawione w tym materiale są naprawdę ciekawe i warte zapamiętania (o ile prawdziwe) oto co wynotowałem : 1 na 8 pa...




Trochę przekolorowane, ale przemawiające i przydatne szczególnie jeśli mamy komuś obrazowo wytłumaczyć co to są te nowe media i na czym polega ich siła. Niektóre liczby przedstawione w tym materiale są naprawdę ciekawe i warte zapamiętania (o ile prawdziwe) oto co wynotowałem :

  • 1 na 8 par które pobrały się US poznała się w internecie
  • Uzyskanie 50 milionowej publiki zajęły odpowiednio : radio 35 lat, telewizja 13 lat, internet 4 lata, iPod 3 lata w porównaniu do Facebook - 100 milionów w 9 miesięcy.
  • 34% z postów na blogach dotyczy opinii i recenzji produktów i marek
  • iPod pobranie miliarda aplikacji zajęło 9 miesięcy
  • Gdyby facebook był krajem, byłby 4 pod względem ilości mieszkańców, jednak Chiński Qzone jest większy - korzysta z niego 300 milionów ludzi!
  • 80% firm korzysta z Linkedin jako podstawowego narzędzia do szukania pracowników
  • Najszybciej rosnącym segmentem na Facebook są kobiety pomiędzy 55 a 65 rokiem życia
  • Youtube jest drugą największą wyszukiwarką na świecie - w serwisie jest ponad 100 milionów filmów
  • W Wikipedi jest 13 milionów artykułów, 78% z nich jest napisane w języku innym niż angielski.
  • Na świecie jest 200 milionów blogów - 54% blogerów publikuje posty lub statusy codziennie
  • 78% ludzi ufa rekomendacjom znajomych, tylko 14 wierzy w reklamy
  • Tylko 19% kampanii telewizyjnych generuje pozytywne ROI
  • Hulu urosło z poziomu 63 milionów do 373 milionów w rok
  • 25% amerykanów w ubiegłym miesiącu powiedziało, że oglądało krótki film na telefonie komórkowym
  • 1,5 miliona informacji (linków, tekstów, video itp) jest współdzielonych dziennie na Facebook

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu