Webfestiwal (mój ulubiony konkurs bo wpisowe to jedynie 995 PLN + VAT), postanowił „poszukać dalszych form finansowania” (no może jestem trochę złośliwy) i wprowadził nowe kategorie czyli : Blogi (tu definicja jest w miarę łatwa), Strony społecznościowe (tutaj może już być nieco gorzej), strony prywatne (czyli nie blogi?), strony społeczne (???). Strategicznie dla nowych kategorii […]

Webfestiwal (mój ulubiony konkurs bo wpisowe to jedynie 995 PLN + VAT), postanowił „poszukać dalszych form finansowania” (no może jestem trochę złośliwy) i wprowadził nowe kategorie czyli : Blogi (tu definicja jest w miarę łatwa), Strony społecznościowe (tutaj może już być nieco gorzej), strony prywatne (czyli nie blogi?), strony społeczne (???).

Strategicznie dla nowych kategorii została obniżona cena wejściowa na festiwal do 197 PLN + VAT (najlepsze są triki z końcówką rodem z supermarketu zamiast napisać 200 PLN mam 197 PLN – czyli nadal poniżej 200 :)).

Najbardziej jednak ciekawi mnie iż Blogi i strony społecznościowe (reszty nowych kategorii pominę milczeniem) są kolejnymi kategoriami min. wraz z muzyką, dzieckiem i rodziną, oraz żywnością i napojami itp.




Czyli blog i strona społecznościowa nie jest czymś tematycznym – nie ważne czy blog jest polityczny czy o stanikach lub samochodach – według autorów webfestiwal wszystkie ona staną do walki o blog roku i to samo będzie z serwisami społecznościowymi?

Albo ja nie rozumiem tego festiwalu albo jego autorzy nie do końca jeszcze zrozumieli, że blogi są różne a serwis społecznościowy z dziennikarstwem obywatelskim nie porówna się do serwisu z filmami video ala youtube.

Na koniec – gdyby ktoś z was chciał jednak zainwestować 200 PLN mając serwis społecznościowy – trzeba dokładnie przeczytać definicję co oznacza taki serwis dla autorów festiwalu:

Witryny będące internetowym miejscem spotkań ludzi poszukujących nowych znajomości i przyjaźni. Dzięki szerokiemu wachlarzowi udostępnionych narzędzi komunikacyjnych pozwala zawierać kontakty w najwygodniejszych dla użytkowników formach: forach dyskusyjnych, wymianie e-maili, SMSów, wpisów do księgi gości, prezentacji indywidualnych profili. Także często uaktualniany dział publicystyczny, rozbudowana część poradnikowa (współredagowana przez członków społeczności) podkreślająca wyraźnie charakter towarzyski…