Świat

Umowa między Microsoft i Digg.com

Grzegorz Marczak
Umowa między Microsoft i Digg.com
4

Microsoft zawarł umowę z serwisem Digg.com na podstawie, której software-owy gigant będzie miał wyłączność do emitowania graficznych i tekstowych reklam na stronie digg.com Umowa została zawarta na trzy lata i jest prawdopodobnie dość dużym ciosem dla firm zajmujących się reklamą w internecie....


Microsoft zawarł umowę z serwisem Digg.com na podstawie, której software-owy gigant będzie miał wyłączność do emitowania graficznych i tekstowych reklam na stronie digg.com

Umowa została zawarta na trzy lata i jest prawdopodobnie dość dużym ciosem dla firm zajmujących się reklamą w internecie. Digg.com to witryna, którą miesięcznie odwiedza 17 milionów internautów czyli bardzo smakowity kąsek jeśli chodzi o reklamę.

Trzeba przypomnieć, że Microsoft posiada podobną umowę z serwisem Facebook.com - czyli jednym z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych na świecie.

Czyżby Microsoft znalazł sposób na zagarnięcie części runku reklamy internetowej?

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu