0

Telewizja internetowa Joost wchodzi do Chin

Internetowa platforma telewizyjna Joost wchodzi do Chin. Najmłodsze dziecko twórców P2P Kazaa oraz komunikatora Skype postanowili zawalczyć o swoją część największego rynku telewizyjnego oraz internetowego na świecie. W tym celu firma nawiązała współprace z tamtejszym portalem TOM Online, który zapewnić ma Joost odpowiednią promocję już na starcie. Poza tym Joost wszedł w spółkę joint venture […]

Internetowa platforma telewizyjna Joost wchodzi do Chin. Najmłodsze dziecko twórców P2P Kazaa oraz komunikatora Skype postanowili zawalczyć o swoją część największego rynku telewizyjnego oraz internetowego na świecie. W tym celu firma nawiązała współprace z tamtejszym portalem TOM Online, który zapewnić ma Joost odpowiednią promocję już na starcie.

Poza tym Joost wszedł w spółkę joint venture z notowaną w Hong Kongu TOM Grupe, do której należy wspomniany wcześniej portal. Chiński internet jest bardzo atrakcyjnym miejscem do realizacji nowych projektów, w szczególności tych o charakterze multimedialnym. Szacuje się, że 160 mln chińskich internautów (czyli ponad 70% wszystkich tamtejszych użytkowników sieci) ogląda w sieci filmy oraz programy telewizyjne.


Chińscy użytkownicy Joost już na starcie będą mieli dostęp do ponad 16 tysięcy godzin lokalnych materiałów wideo, źródłem których będą tamtejsze stacje telewizyjne jak również chiński oddział Warner Home Entertainment.

Źródło wiadomości: Yahoo! News