4

Tak się należy reklamować – Joost

Współpraca internetowej telewizji i IndyCar Series jest jak widać korzystna dla obu stron. Niedawno odbył się 91 wyścig Indy 500 racer, gdzie jednym ze sponsorów jednej z ekip był Joost. Joooosttttt…. Nie pamiętam aby jakikolwiek startup do tej pory reklamował się w jakichkolwiek wyścigach samochodowych nie mówiąc już o tak znanych jak Indy 500. (wprawdzie  […]

Współpraca internetowej telewizji i IndyCar Series jest jak widać korzystna dla obu stron. Niedawno odbył się 91 wyścig Indy 500 racer, gdzie jednym ze sponsorów jednej z ekip był Joost.


Joooosttttt….

Nie pamiętam aby jakikolwiek startup do tej pory reklamował się w jakichkolwiek wyścigach samochodowych nie mówiąc już o tak znanych jak Indy 500. (wprawdzie  Joost trudno nazwać „jakimkolwiek” startupem ale..)

Oczywiście jak słusznie zauważa serwis mashable.com każde pieniądze, nawet pozyskane niedawno 45 milinów dolarów można wydać na reklamę. Wydaje się jednak, że Joost i jego autorzy są raczej doświadczonym zespołem i nie ma co obawiać się przeinwestowania w reklamę

Photo Credits: Joost @ indy courtesy IndyCar.com