Współpraca internetowej telewizji i IndyCar Series jest jak widać korzystna dla obu stron. Niedawno odbył się 91 wyścig Indy 500 racer, gdzie jednym ze sponsorów jednej z ekip był Joost.
Joooosttttt….

Nie pamiętam aby jakikolwiek startup do tej pory reklamował się w jakichkolwiek wyścigach samochodowych nie mówiąc już o tak znanych jak Indy 500. (wprawdzie Joost trudno nazwać „jakimkolwiek” startupem ale..)
Oczywiście jak słusznie zauważa serwis mashable.com każde pieniądze, nawet pozyskane niedawno 45 milinów dolarów można wydać na reklamę. Wydaje się jednak, że Joost i jego autorzy są raczej doświadczonym zespołem i nie ma co obawiać się przeinwestowania w reklamę
Photo Credits: Joost @ indy courtesy IndyCar.com
Więcej z kategorii Ciekawe strony:
- Grono reaktywacja - Onorg, nowy serwis społecznościowy współtwórcy Grono.net
- To najważniejsza strona jaką powinieneś sprawdzić, zanim kupisz cokolwiek na Black Friday
- Lurker.pl przepisany na nowo od zera. Teraz to będzie godna alternatywa dla Wykop.pl?
- Lokalne zakupy z dowozem stają się łatwiejsze dzięki zado.pl
- Podróże za zero złotych? Z Google Maps 3D świat stoi otworem