Tym razem nie chodzi o nową ofertę, więcej gigabajtów czy niższe ceny. „Bez nonsensów” to ciekawy pomysł na kampanię promocyjną, dzięki której przyszli klienci będą mogli sprawdzić usługę, zanim się na nią zdecydują.

„Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy”. Nawet po 30 dniach
„Bez nonsensów” dotyczy nowych klientów – zarówno abonamentowych, jak i tych chcących skorzystać z ofert na kartę. W ramach kampanii T-Mobile obiecuje nowym klientom, że będą mogli rozwiązać podpisaną umowę bez konsekwencji, udzielania odpowiedzi na jakiekolwiek pytania – brak zadowolenia z usług oznacza, że można z nich zrezygnować w ciągu 30 dni i otrzymać zwrot kosztów. Wystarczy wtedy wypełnić krótki formularz odstąpienia od umowy i odesłać go firmie e-mailem lub zostawić w wersji papierowej w dowolnym punkcie sprzedaży T-Mobile. Przy usługach abonamentowych, formularz składamy natomiast wraz ze sprzętem do niego dodawanym.
Fajny pomysł, który moim zdaniem zachęci do zainteresowania się ofertą operatora. No i brawo za odwagę, widać że firma jest pewna jakości swoich usług.
Przeczytaj też: Sprytne zagranie T-Mobile, teraz oni są najtańsi w głównym abonamencie wśród „wielkiej czwórki”
Korzystając z okazji, na konferencji porozmawialiśmy z przedstawicielami T-Mobile o wspomnianej akcji „Bez nonsensów”, jak również o technologii 5G, która już latem tego roku ma zostać uruchomiona w największych miastach w Polsce.
Zapraszamy na film.
Materiał powstał we współpracy z T-Mobile
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu