Koszty sprzedaży na takim poziome potrafią zabić każdy biznes. I co gorsza nie są to koszty stałe - rosną wraz z przychodami. Czyż wytwórnie mogły...
Felietony
Spotify to na dziś dojna krowa dla wytwórni notująca jako biznes duże straty
Reklama
To cię zainteresuje To największa premiera Xbox tej jesieni. Będzie w nią można zagrać niemal na wszystkimKochasz muzykę z gier? Tego koncertu nie możesz przegapić
Reklama
Koszty sprzedaży na takim poziome potrafią zabić każdy biznes. I co gorsza nie są to koszty stałe - rosną wraz z przychodami. Czyż wytwórnie mogły wyobrazić sobie lepszy biznes? Klient zadowolony (znaczy internauta), wytwórnia zadowolona i tylko pośrednik jakim jest Spotify ledwo ciągnie. No ale przecież to nie ich pomysł i nie ich biznes. Przy tym wszystkim rosną też koszty obsługi biznesu (i to jak szybko). Jeśli powyższe dane są prawdziwe to... Spotify musi szybko coś wymyślić.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu
Reklama