2

Spodek 2.0 – zaprasza.

Spodek 2.0 to nieformalne spotkania ludzi związanych z szeroko pojętą branżą IT, odbywające się w samym centrum aglomeracji śląskiej w Katowicach a organizowane przez autorów serwisu zicherka.pl. Kolejne spotkanie spodkowców odbędzie się 13 października o godzinie 13:00, została też już dopracowana agenda spotkania z którą można zapoznać się poniżej. Agenda 1. „Śląska Biblioteka Cyfrowa – […]


Spodek 2.0 to nieformalne spotkania ludzi związanych z szeroko pojętą branżą IT, odbywające się w samym centrum aglomeracji śląskiej w Katowicach a organizowane przez autorów serwisu zicherka.pl.

Kolejne spotkanie spodkowców odbędzie się 13 października o godzinie 13:00, została też już dopracowana agenda spotkania z którą można zapoznać się poniżej.

Agenda

1. „Śląska Biblioteka Cyfrowa – ku Bibliotece 2.0” – Monika Jędralska, Śląska Biblioteka Cyfrowa

„Funkcjonowanie Śląskiej Biblioteki Cyfrowej, włączonej w krajowy system rozproszonych bibliotek cyfrowych oraz powstanie społeczności czytelników i bibliotekarzy cyfrowych”

2. „Public relations w mediach elektronicznych” – dopełnienie kampanii, czy strata czasu?” – Bartłomiej Juszczyk, Agencja Interaktywna Adweb.pl

„Rynek reklamy w Sieci rośnie w ogromnym tempie. Czemu jednak zapomina się o e-PR? Czy kampanie reklamowe w Sieci moga być jeszcze skuteczniejsze, gdy poza marketingiem zaprzągnie się do pracy działania wizerunkowe? Jak to robić, i jak to robić dobrze – i rzecz jasna, po co?”

3. „Komercjalizacja blogosfery ? szanse i zagrożenia?” – Maciej Zawadziński, Krytycy.pl

„W miarę jak polska blogosfera rośnie w siłę, budzi ona coraz większe zainteresowanie ze strony podmiotów komercyjnych. Wydaje się, że tzw.skomercjalizowanie się blogosfery jest nieuniknione. Na jakich zasadach powinna się odbywać?”

4. „Wprowadzenie do Ruby on Rails” – Klaudiusz Fabryczny

„Krótki rys historyczny, koncepcja MVC w Rails’ach, budowa frameworka, narzędzia (np. scaffold, migracja, konsola), obsługa AJAX’a. Omówienie kilku projektów wykorzystujących Rails’y”

Szczególnie ciekawie (przynajmniej w moje opinii) zapowiadają się prezentacje związane z Public Relations w mediach, oraz z komercjalizacją blogosfery – jestem pewien, że autorzy serwisu krytycy.pl wywołają swoją prezentacją dość ciekawą dyskusję.

Osobiście niestety nie mogę się wybrać na to spotkanie – ale wszystkich, którzy mogą gorąco zapraszam w imieniu organizatorów (bo ciekawych spotkań nigdy nie jest za wiele)