23

Premiera iPhone 5 już 16 sierpnia?!

Apple, aby zaskoczyć rynek i podsycić atmosferę bardzo mocno dozuje informacje związane z nowymi produktami jak i ich oficjalną premierą. Byłem przekonany, że premiera iPhone 5 odbędzie się we wrześniu, ale po analizie pewnych faktów jestem zdania, że Apple planuje nas zaskoczyć, a premiera wyczekiwanego telefonu będzie miała miejsce właśnie 16 sierpnia. Skąd tak rewelacyjne […]

Apple, aby zaskoczyć rynek i podsycić atmosferę bardzo mocno dozuje informacje związane z nowymi produktami jak i ich oficjalną premierą.

Byłem przekonany, że premiera iPhone 5 odbędzie się we wrześniu, ale po analizie pewnych faktów jestem zdania, że Apple planuje nas zaskoczyć, a premiera wyczekiwanego telefonu będzie miała miejsce właśnie 16 sierpnia.

Skąd tak rewelacyjne informacje?

„Our client, Apple, one of the largest consumer electronic hardware and software companies in the world are seeking full-time iPhone Sales Staff for an exciting project to work 5 days a week (Tuesday-Saturday) for the period 16th August – 29th October within key retail stores.”

Jest to fragment oferty pracy umieszczonej w serwisie Reed.co.uk – link do całej oferty pracy.

Wygląda na to, że Apple chce znacząco wzmocnić dział sprzedaży w kluczowych punktach w UK, z czego możemy wnioskować, iż na horyzoncie ma się pojawić coś dużego.

Kiedy zbliża się premiera nowego produktu, Apple stara się ukryć wszelkie szczegóły. Zapewne dlatego wynajęli renomowaną agencję rekrutacyjną Gekko Ltd., która w ich imieniu ma za zadanie pozyskać kilku ambitnych i utalentowanych pracowników.

Na podstronie z nagrodami firmy Gekko możemy znaleźć bardzo ciekawą informację:

The Field Marketing Awards 2008

Most Innovative Campaign
Silver: Gekko & Apple

Together with Apple, Gekko created a Store in Store concept in 2006 and, adjusting for greater commercial payback, rolled this out in 2007 pan Europe, adding 16 further permanent locations in the UK to be staffed by Gekko. A Terminal 5 launch has also now taken place.

The SIS concept has brought the Apple Store experience into 3rd party retailers. Included in this experience have been apple product workshops. The sales performance / responsibility has been removed from the retailers and given instead to Gekko.
Results have included nearly £2 million in hardware sales alone.

Wynikać z niej może, że i tym razem Gekko zostało wynajęte, aby zadbać o efektywność i efektowność sprzedaży czegoś szczególnego od Apple.

Na koniec Warto zwrócić uwagę na wymagania stawiane przyszłym pracownikom. Do najciekawszych jak dla mnie należy:

By providing a first class customer service experience, delivering passionate and knowledgeable product sales demonstrations you will aim to capture the hearts and minds of potential customers, allowing them to see how our client’s products and services can fit in to their lifestyle.

Co Wy o tym myślicie? Będzie premiera iPhone 5? Jeżeli nie, to czego się spodziewacie?