Plus rozszerza testy Wi-Fi Calling udostępniając nową aplikację oraz sprawdzając natywną wersję usługi. Tymczasem wczoraj do testów tego rozwiązania z...
Polscy operatorzy coraz mocniej interesują się Wi-Fi Calling [prasówka]
Plus rozszerza testy Wi-Fi Calling udostępniając nową aplikację oraz sprawdzając natywną wersję usługi. Tymczasem wczoraj do testów tego rozwiązania zaczął zapraszać również Play. Czyżby tak właśnie miała wyglądać przyszłość połączeń głosowych?
Wi-Fi Calling
Za przygotowanie nowej aplikacji Wi-Fi Calling dla Plusa odpowiada Ericsson razem z Taqua. Program ma się w pełni integrować z Androidem zastępując systemowy dialer. Na tym nie koniec. Operator testuje również rozwiązanie natywnego Wi-Fi Calling, gdzie użytkownik nie musi instalować żadnych dodatkowych programów. Wymaga to jednak posiadania specjalnie przygotowanego urządzenia.
Tymczasem testy analogicznego serwisu uruchamia Play, o czym wczoraj poinformował na swoim blogu. Mogą do nich przystąpić jedynie posiadacze LG G4 oraz Samsungów Galaxy S6. W tym celu konieczne jest wypełnienie specjalnego formularza. Dalsze instrukcje mają zostać przesłane w formie wiadomości SMS.
30 mln PS4
Sony poinformowało o sprzedaniu 30 mln konsol PS4. Jeszcze w marcu br. wynik ten wynosił 20,2 mln, co jest dowodem niesamowitej dynamiki. Daje to 1,25 mln konsol w miesiącu. PS4 trafia do 124 krajów. Japończycy przez minione miesiące wygrywali z Xboksiem. Sytuacja zmieniła się w październiku. MS ogłosił wówczas, że Xbox One przebił konkurencję, a Halo 5 zostało najlepiej sprzedającą się produkcją.
Slack gotowy na IPO
Wyceniany obecnie na 2,8 mld dolarów Slack przygotowuje się do debiutu giełdowego. Jeżeli uda się dopełnić wszelkich formalności, pierwsza oferta publiczna mogłaby pojawić się dopiero za 18 miesięcy. Z serwisu w sumie korzysta obecnie 1,7 mln użytkowników i liczba ta rośnie. Co jednak najważniejsze Slack nie ma bezpośredniej konkurencji - próbuje z nim walczyć m.in. Facebook, ale patrząc na odnoszone sukcesy, nie jest to raczej równa rywalizacja.
Charytatywny Android Pay
Google w trakcie okresu świątecznego będzie w bardzo ciekawy sposób promował swoją usługę płatności. Od 27 listopada do 31 grudnia firma za każde użycie Android Pay przekaże 1 dolar na cele charytatywne. Łącznie w ten sposób użytkownicy mogą "uzbierać" aż 1 mln dolarów. Co więcej w trakcie "czarnego piątku" kwota przekazywana za każdą przeprowadzoną płatność zostanie podwojona. Kalifornijska firma realizuje tę akcję we współpracy z Donors Choose, która wspiera 6 mln potrzebujących dzieci z USA.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu