Płatności i bankowość

Klienci PKO BP odcięci od aplikacji. Z iPKO też będą problemy

Patryk Łobaza
Klienci PKO BP odcięci od aplikacji. Z iPKO też będą problemy
Reklama

PKO BP kolejny tydzień z rzędu zaplanował utrudnienia dla swoich klientów. Spowodowane będą kolejnymi pracami serwisowymi, więc lepiej załatwić swoje sprawy przed ich rozpoczęciem.

W najbliższy weekend klienci PKO Banku Polskiego mogą spodziewać się chwilowych utrudnień w dostępie do kluczowych usług bankowości elektronicznej, w tym do serwisu internetowego iPKO oraz aplikacji mobilnej IKO. Bank poinformował, że w tym czasie przeprowadzi niezbędne prace techniczne, które mogą wpłynąć negatywnie na chwilową dostępność niektórych usług.

Reklama

PKO BP zapowiada prace serwisowe. Kiedy nie skorzystasz z aplikacji?

Prace serwisowe to standard, który ma zapewnić płynność i bezpieczeństwo świadczonych przez banki usług. Wiążą się z tym jednak spore problemy, gdyż w tym czasie klienci nie mogą korzystać z niektórych usług lub korzystanie z nich jest utrudnione. Dlatego też najczęściej odbywają się w takich godzinach, by jak najmniej utrudnić życie użytkownikom.

Tym razem jednak prace rozpoczną się dość wcześnie. Zaplanowane zostały od soboty, 1 marca, od godziny 20:00 do niedzieli, 2 marca, do godziny 08:00. W tym okresie możliwe są przerwy w działaniu zarówno serwisu iPKO, jak i aplikacji IKO. Bank zapewnia jednak, że podstawowe usługi, takie jak płatności kartą, transakcje zbliżeniowe czy płatności online, będą działać bez zakłóceń. Klienci będą mogli również korzystać z funkcji „Płacę z iPKO”.

PKO BP zachęca klientów, aby w razie pilnych spraw w trakcie trwania prac skorzystali z bankomatów, oddziałów banku lub innych dostępnych kanałów obsługi. Po zakończeniu prac serwisowych wszystkie usługi zostaną przywrócone do pełnej funkcjonalności.

Grafika: Kamil Świtalski/Antyweb

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama