Kiedy większość ważnych wskaźników zapala się na zielono, można uznawać zakończony kwartał za udany. Do takiego można zaliczyć III kwartał 2018 roku w Orange.
To najlepszy kwartał w tym roku, jeśli chodzi o przyrosty klientów w usługach mobilnych - przybyło ich aż 130 tysięcy, i to są wzrosty zarówno w usługach abonamentowych - 63 tysiące, jak i w ofertach na kartę - 67 tysięcy. Widać już wyraźnie, że ten segment stał się już stabilny i nie zaburza go już zamieszanie związane z obowiązkową rejestracją kart SIM. Wzrosty czy spadki w tym segmencie pokazują już rzeczywiste nastroje klientów.
Łącznie na koniec III kwartału 2018 roku, Orange ma 14,6 mln kart SIM, z tego 9,8 w ofertach abonamentowych (wzrost 2% w porównaniu z analogicznym kwartałem roku ubiegłego) i 4,7 w ofertach na kartę (wzrost 1,4%).
Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska:
Konwergencja cieszy się dużą popularnością wśród klientów i wspiera wyniki finansowe firmy. Orange Światłowód umacnia się na rynku: w ciągu roku liczba klientów korzystających z tej usługi wzrosła o 84%. Dziś w zasięgu światłowodu mamy już blisko 3,2 mln domów, firm i mieszkań. Pod koniec sierpnia wprowadziliśmy do oferty internet światłowodowy o prędkości 1 Gb/s, jako pierwsi w Polsce na tak szeroką skalę, w przystępnej cenie, wraz ze Smart WiFi. Jeśli chodzi o ofertę mobilną, liczba klientów zwiększyła się o 130 tys. i był to najlepszy kwartał w tym roku. Cieszymy się też, że klienci chętnie korzystają z naszego sklepu z telefonami bez umowy, który uruchomiliśmy pod koniec lipca. Łączy on elastyczność z najlepszymi cenami na rynku, i widzimy, że klienci to doceniają. To wszystko przekłada się na solidne wyniki firmy, z dobrą perspektywą na przyszłość.
Nie słabnie popularność usług konwergentnych, czyli sprzedaż usług w pakietach Orange Love, w których klienci mogą dobrać sobie dwie lub więcej usług - tutaj przybyło Orange 41 tysięcy klientów (wzrost o 25% rok do roku), z czego w Orange TV przybyło 21 tysięcy klientów (łącznie osiągając poziom 921 tysięcy) i 38 tysięcy klientów więcej wybrało światłowody w Orange (łącznie 324 tysiące), co było wzrostem aż o 84% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Ten wskaźnik pokazuje, że rzeczywiście przyspieszyli z rozbudową światłowodów i jak duże jest na nie zapotrzebowanie wśród klientów w Polsce.
Jeśli interesuje Was szczegółowy raport, a w szczególności wskaźniki finansowe, to zapraszam do kącika raportowania inwestorom Orange.
Źródło: Orange.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu