Po tym, jak niektórzy zaczęli korzystać z usług youtuberów do promowania swoich produktów w reklamach, Internet przeżył burzę. Fakt faktem, nie były to produkcje szczególnie ciekawe, bez polotu i bez pomysłu. Orange jednak dał radę zrobić reklamę, która zapada w pamięć, w zabawny sposób przedstawia produkt i... bazuje na rozpoznawalnych postaciach polskiej sceny YouTube'owej.
Reklama
Reklama ma na celu wypromowanie nowej oferty w portfolio operatora Orange na Kartę. Za 6 złotych można aktywować pakiet 6GB mobilnego dostępu do Internetu na 30 dni.
To cię zainteresuje Disqus na iOS - kto takiego bubla dopuścił do AppStore?No, to Facebook nabruździ wydawcom. Serwis powalczy z "clickbaitami"
Reklama
Materiał reklamowy na zlecenie Orange Polska został wykonany przez agencję VML Polska. Scenariusz do wideo napisali Abstrachuje oraz Aleksandra Kasprzyk. Produkcją zajęło się Sputnik Studio, a reżyserem był Filip Syczyński.
W filmie wystąpili: Arkadiusz Ceglak, Cybermarian, Magdalena Gawęcka, Aleksandra Kasprzyk, Rafał Masny, Ryszard Parol, Robert Pasut, Mateusz Romanowicz oraz Klaudia Stala.
Czytaj dalej poniżej
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu
Reklama