Paweł Jurek, dyrektor zarządzający w Onecie, twierdzi, że firma jest zadowolna z efektów działań, ponieważ liczba osób dezaktywujących adblokery stale rośnie. Nic dziwnego, skoro odtwarzanie materiałów w VOD.pl jest niemożliwe, gdy mamy aktywny bloker. Kolejnym krokiem okazało sę wyłączenie dolnej połowy strony głównej portalu, a o znaczącym odpływie użytkowników nie ma mowy, dlatego wkrótce podobne mechanizmy trafią na inne serwisy Grupy Onet jak Newsweek.pl czy Forbes.pl.
Wirtualna Polska nie decyduje się na tak odważny krok, ale w sekcji wideo również nie toleruje blokerów reklam. Czy inne portale podążą za Onetem? Trudno powiedzieć, ale wydaje się to coraz bardziej prawdopodobne.
Źródło: Wirtualne Media.
Więcej z kategorii Polska:
- Rządowe Centrum (Nie)Bezpieczeństwa przypadkowo udostępniło publicznie dane ponad 20 000 funkcjonariuszy
- Ruszył oficjalny sklep CD Projekt na Allegro. Oto co w nim kupicie
- Dron dostarcza towary do sklepów Decathlon. Taka nowoczesność nam się podoba!
- Praca zdalna w Polsce: 1/4 pracuje w nadgodzinach, blisko połowa oczekuje podwyżki
- AstraZeneca zdominowała sieć. Czy faktycznie wszyscy mówią o niej źle?