Zapowiedziana na wiosnę tego roku nowa funkcja na stronach firmowych Facebooka dopiero dziś ujrzała światło dzienne u wszystkich użytkowników. Czy będ...
Zapowiedziana na wiosnę tego roku nowa funkcja na stronach firmowych Facebooka dopiero dziś ujrzała światło dzienne u wszystkich użytkowników. Czy będzie to kolejne narzędzie do spamu? Trudno przewidzieć, na pewno to kolejne potężne narzędzie marketingowe, które będzie wiązało marki z Facebookiem, w celu sprawniejszego budowania świadomości wśród obecnych i potencjalnych klientów.
Dla tych, co dopiero dziś ujrzeli nową opcję przy swoich wpisach, oferty, to nic innego jak możliwość wstawiania na fanpage kuponów rabatowych czy ofert promocyjnych do zrealizowania w sklepie lub tylko online na naszej stronie internetowej.
Jeżeli decydujemy się na udostępnienie promocji tylko na stronie, wybieramy odpowiednią opcję, podajemy adres strony, ewentualnie dodatkowy kod kuponu.
Teraz wystarczy ozdobić taki kupon obrazkiem, opisać i określić liczbę tych kuponów, które chcemy rozdać.
Pierwsza kampania promocyjna jest darmowa w celu zapoznania się z możliwościami tego narzędzia, za następne przyjdzie nam zapłacić w zależności od liczby klientów, do których będziemy chcieli dotrzeć.
Przy okazji również zaktualizowany został formularz dodawania ważnych wydarzeń. Teraz możemy wzbogacić je od razu o galerię zdjęć.
Tak na marginesie, nie zamierzamy zmieniać branży i zacząć Wam sprzedawać buty, choć z pewnością wykorzystamy nową funkcję w celach badawczych:).
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu