4

Od dziś zamówisz oraz zarejestrujesz kartę SIM przez internet i odbierzesz ją w Paczkomacie

Usługa mojeID na początku kwietnia 2018 roku udostępniona została przez Krajową Izbę Rozliczeniową klientom PKO Banku Polskiego i PGNiG Obrót Detaliczny, a później ING Banku Śląskiego oraz Banku Pekao. Od dziś usługa ta dostępna będzie dla klientów T-Mobile.

Dzięki usłudze mojeID potwierdzamy swoją tożsamość całkowicie online, bez konieczności przesyłania skanów dowodów tożsamości na przykład przy zamawianiu usług czy podpisywaniu umów z wybranymi dostawcami, a jedynie przy wykorzystaniu danych za pomocą bankowości elektronicznej.

To przydatna opcja w branży energetycznej, ale jeszcze większe zastosowanie będzie miała w branży telekomunikacyjnej. Jako pierwszy operator zdecydował się na to T-Mobile, na początek udostępni ją przy zamawianiu subskrypcji w nowej Heyah 01.

Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska:

Wygoda i bezpieczeństwo to elementy, na które kładziemy największy nacisk przy tworzeniu usług dla klientów T‑Mobile. Nie inaczej jest w przypadku innowacyjnych usług zewnętrznych podmiotów, którym stale i z uwagą się przyglądamy. Bardzo cieszę się, że w tym wyjątkowo wymagającym dla użytkowników czasie udało się nam wdrożyć rozwiązanie mojeID. Dzięki niemu dajemy naszym klientom możliwość wyeliminowania kontaktu osobistego w procesie zakupowym, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych i szybkiego dostarczenia usług. Jako pierwsi z tego rozwiązania mogą skorzystać klienci Heyah 01, naszej najnowszej oferty wyróżniającej się zastosowaniem cyfrowych i innowacyjnych rozwiązań.

Do tej pory, aby aktywować subskrypcję Heyah 01 musieliśmy zamawiać kuriera, by prócz dostarczenia nam karty SIM potwierdził naszą tożsamość, poprzez okazanie dowodu tożsamości przy jej odbiorze. Teraz będziemy mogli zrobić to od razu podczas zamawiania usługi na stronie, weryfikując swoje dane logowaniem do bankowości elektronicznej naszego banku.

Piotr Alicki, prezes Zarządu KIR:

Dzięki współpracy KIR i T-Mobile, teraz także klienci branży telekomunikacyjnej będą mogli skorzystać z wygody zdalnego potwierdzania tożsamości za pomocą mojeID. To rozwiązanie eliminuje konieczność wizyty w salonie czy kontaktu z kurierem, przy zachowaniu wymogów „Ustawy Prawo Telekomunikacyjne”. Ostatnie miesiące pokazały jak ważna – i dla klientów i dla usługodawców – jest możliwość efektywnego funkcjonowania online. Pionierskie w sektorze wdrożenie, zrealizowane przez T-Mobile, z pewnością okaże się znaczącym ułatwieniem dla klientów.