Sprawdź jaki laptop Intel Evo jest najlepszy dla Ciebie Więcej
Moje przemyślenia

Nowy polski projekt na Kickstarterze

GM
Grzegorz Marczak
12

Wpis autorstwa Piotra Kaźmierczaka pochodzi z serwisu Niezgrani.pl, ponieważ dotyczy polskiego projektu który potrzebuje wsparcia na Kickstarterze dlatego postanowiłem też opublikować go na Antyweb. Poznajcie projekt Worlds of Magic: Worlds of Magic ma być duchowym spadkobiercą Master of Magic, c...

Wpis autorstwa Piotra Kaźmierczaka pochodzi z serwisu Niezgrani.pl, ponieważ dotyczy polskiego projektu który potrzebuje wsparcia na Kickstarterze dlatego postanowiłem też opublikować go na Antyweb. Poznajcie projekt Worlds of Magic:

Worlds of Magic ma być duchowym spadkobiercą Master of Magic, czyli strategicznej gry turowej w klimacie fantasy. Twórcy potrzebują 30 tysięcy funtów na realizację swojego projektu i liczą na wasze wsparcie.

Powyższy tytuł został zapowiedziany już dwa miesiące temu, ale jego kampania kickstarterowa ruszyła dopiero drugiego kwietnia (zakończy się drugiego maja). Worlds of Magic przedstawi historię czarnoksiężników, którzy będą mieli za zadanie rozbudować swoją małą osadę do rangi mocarstwa (mnie przypomina to trochę Cywilizację). W grze będziemy zarówno dbać o aspekty gospodarcze funkcjonowania naszej społeczności, jak i mieszać się w rozgrywki polityczne, a także brać udział w bezpośrednich walkach z wrogimi jednostkami. Same potyczki zostaną oparte na mechanice turowej wspartej przez sytem D20 (wykorzystywany m.in. z Dungeons & Dragons). Worlds of Magic ma też kłaść duży nacisk na magię (będziemy mogli opanować ponad trzysta czarów).

Tytuł ten zaplanowano na 2014 rok. Ukaże się na pecetach i urządzeniach mobilnych wykorzystujących iOS. Warto też wspomnieć, że studio za niego odpowiedzialne jest firmą polską z siedzibą w Łodzi (może mówi wam coś nazwa Wastelands Interactive?). Jeżeli interesuje was ten projekt, to koniecznie zobaczcie poniższy filmik zachęcający do wzięcia udziału w zbiórce.

Worlds of Magic, jak już wcześniej wspomniałem, ma być duchowym spadkobiercą Master of Magic, czyli tytułu, który pojawił się na rynku w 1994 roku. Była to strategia turowa, w której musieliśmy doprowadzić naszą osadę do statusu imperium. Za miejsce akcji służył tu fantastyczny świat, a rozgrywka została oparta o system zwany 4X (eksploruj, rozbuduj, użytkuj, dokonaj eksterminacji). Pozycja ta stała się na tyle populara, że jej elementy wykorzystano w wielu innych nowszych produkcjach (m.in. Heroes of Might and Magic). Sam nie miałem przyjemności spróbować Master of Magic, myślicie, że dużo straciłem?

Kilka screenów z Worlds of Magic:

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu