12

Nowe oprogramowanie do prowadzenia serwisu internetowego dla firm z branży motoryzacyjnej

Osoby zainteresowanie uruchomieniem i prowadzeniem sklepu internetowego mają szeroki wybór rodzajów oprogramowania, które będzie im taką działalność umożliwiało. Co jednak z branżą motoryzacyjną, która rządzi się w niektórych przypadkach swoimi prawami? Dealerzy czy komisy samochodowe mogą od teraz skorzystać z nowego rozwiązania – gotowego pakietu oprogramowania MotoPromo dla firm z branży motoryzacyjnej, które pozwala uruchomić […]

Osoby zainteresowanie uruchomieniem i prowadzeniem sklepu internetowego mają szeroki wybór rodzajów oprogramowania, które będzie im taką działalność umożliwiało. Co jednak z branżą motoryzacyjną, która rządzi się w niektórych przypadkach swoimi prawami? Dealerzy czy komisy samochodowe mogą od teraz skorzystać z nowego rozwiązania – gotowego pakietu oprogramowania MotoPromo dla firm z branży motoryzacyjnej, które pozwala uruchomić serwis internetowy łączący w sobie elementy sprzedaży, marketingu oraz analizy statystyk.

MotoPromo to nic innego jak gotowy pakiet oprogramowania, służącego do prowadzenia witryny internetowej przez firmy z branży motoryzacyjnej – dealerów samochodowych oraz autokomisów. System CMS posiada szereg funkcjonalności, które w sumie dają narzędzie wystarczające do zaistnienia w sieci markom handlującym samochodami.

MotoPromo podzielony został na cztery podstawowe moduły: sprzedaż, marketing, wizerunek i analiza. Pierwszy z nich służy do konturowania ofert sprzedaży samochodów nowych i używanych, które następnie eksportowane są automatycznie do najpopularniejszych serwisów z ogłoszeniami z branży motoryzacyjnej. Moduł marketing może zostać wykorzystany do publikowania ofert specjalnych, promocji, wyprzedaży oraz projektowania landing page pod konkretną akcję marketingową. Aby zadbać o wizerunek firmy, firmy kupujące licencję na wykorzystanie MotoPromo mogą dopasować wygląd strony www oraz umieścić podstawowe informacje o przedsiębiorstwie. Analiza dzięki integracji z systemem Google Analitics pomoże ocenić skuteczność prowadzonych działań i zasięgu zbudowanej witryny internetowej.

Pakiet oprogramowania MotoPromo nie jest w zasadzie niczym nowym ani nowatorskim od strony technologii. Twórcy postarali się jednak o zebranie w jednym miejscu wszystkich elementów, które mogą okazać się niezbędne dla firm z branży motoryzacyjnej do zainicjowania swojej obecności w internecie i rozpoczęcia handlu za pośrednictwem sieci.

Niestety za przyjemność korzystania z MotoPromo należy płacić – najtańszy abonament to 149 zł i z tej opcji skorzystają ze względu na ograniczony zasób opcji jedynie autokomisy. Dealerzy samochodowi będą musieli uiścić miesięczną opłatę wynoszącą od 299 do 499 złotych. D końca grudnia 2012 roku dodatkowo klienci MotoPromo zostaną zwolnieni z opłaty instalacyjnej, wynoszącej standardowo 199 zł.

MotoPromo jest dostępne także w wersji darmowej, a dla każdego zainteresowanego pełna wersja demo do samodzielnego przetestowania udostępniana jest na 48 godz.

Więcej informacji na www.motopromo.pl