Polskie technologie

the:protocol z nową kampanią wizerunkową w sieci i nie tylko

Piotr Kurek
the:protocol z nową kampanią wizerunkową w sieci i nie tylko
0

Startuje nowa kampania wizerunkowa serwisu the:protocol. Stawiać będzie na kwestie, która są najbardziej istotne dla obu stron: poszukujących pracy oraz tych, którzy tę pracę mogą zaoferować.

the:protocol to platforma rekrutacyjna dla branży IT działająca w Polsce. Należąca do grupy Pracuj została uruchomiona w maju 2021 roku i jest jednym z wiodących tego typu serwisów na naszym rynku. Uruchomienie nowej kampanii wizerunkowej ma pomóc the:protocol w dotarciu do nowych użytkowników w oparciu o potrzebę budowania ogłoszeń rekrutacyjnych stawiających na pierwszym miejscu konkrety i szczegółowe informacje o projektach.

Konkret i dialog to dwie ważne wartości w procesie rekrutacyjnym dla branży tech. Kandydaci bardzo je sobie cenią i to właśnie szczegółowych informacji oraz otwartości oczekują od potencjalnych pracodawców. Również rekruterzy zaczynają rozumieć, że tylko udzielając transparentnych odpowiedzi, są w stanie z sukcesem przeprowadzić procesy oraz utrzymać później talenty IT w organizacji. Dlatego od początku to właśnie dialog i konkret były podstawą budowy naszego serwisu. Teraz przypominamy o tym w „rocznicowej” kampanii wizerunkowej

- mówi Piotr Trzmiel, Head of Growth, the:protocol.

Kampania "Szukaj pracy bez domysłów, z dokładnością do projektu!" obejmować będzie działania w obszarze reklamy digitalowej (cyfrowej) i outdoorowej. Od kreacji online pojawiających się w portalach technologicznych o dużych zasięgach poprzez citylighty i murale w największych miastach w Polsce. Serwis nawiązał również współpracę z organizatorami ważnych dla branży wydarzeń technologicznych. the:protocol został partnerem strategicznym InfoShare F3, flagowego wydarzenia dla przedstawicieli branży IT, a także zaangażował się we współpracę z Polską Ligą Esportową.

Rynek jobboardów dla branży technologicznej w Polsce jest bardzo dynamiczny. Uważnie obserwujemy konkurencję i jej ruchy, ale jeszcze uważniej monitorujemy potrzeby naszych użytkowników. Nasza odpowiedź to przede wszystkim ciągły rozwój serwisu w oparciu o insighty właśnie od nich. Przekładają się one na wdrażanie funkcjonalności, takich jak na przykład możliwość dodania szczegółowego opisu projektu. Korzysta z niej coraz więcej firm rekrutujących za naszym pośrednictwem

- dodaje Piotr Trzmiel.

Źródło: informacje prasowe

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

news