Telekomy

Jest nowa aplikacja mobilna „Mój T‑Mobile”. Będzie lepsza od poprzedniej?

Paweł Winiarski
8

T-Mobile postanowiło całkowicie przemodelować swoją aplikację do zarządzania usługami z poziomu smartfona. Można już pobrać nową wersję Mój T-Mobile.

Szybka, funkcjonalna i stabilna aplikacja mobilna to dziś must have dla wielu klientów. Dlatego projektowanie nowego „Mojego T‑Mobile’a” zaczęliśmy od zera: silnik, szata graficzna i user experience zostały zbudowane od początku. Dzięki udostępnieniu wersji beta miało ją okazję przetestować wielu klientów. Otrzymaliśmy mnóstwo szczerych, bardzo dla nas cennych opinii i spostrzeżeń. Nie zawsze były dla nas powodem do radości, ale dzięki temu jesteśmy w stanie mocno dopracować całość. Dziś z przyjemnością oddajemy „Mój T‑Mobile”, już w wersji produkcyjnej, w ręce wszystkich użytkowników. Tak systemu Android, jak i – uwaga – iOS (!!!)

- pisze w informacji prasowej T-Mobile.

Aplikacja ma działać sprawniej od poprzedniej i sam mam nadzieję, że nie będzie z nią tylu problemów. Mamy w domu jeden numer w T-Mobile na kartę i o ile usługa działa świetnie, a brak limitu danych na treści wideo to kapitalna sprawa. Natomiast sprawdzenie miesięcznego doładowania, czy zrobienie w ogóle czegokolwiek w aplikacji na smartfonie (Android) doprowadza mnie do szewskiej pasji. Pierwsze wrażenia z nowej wersji appki są jak najbardziej ok - program jest bardziej czytelny, działa też automatyczne logowanie - appka sama wpisuje hasło przesłane SMS-em.

Aplikacja "Mój T-Mobile" została rozbudowana o niedostępne dotychczas funkcje. Dodano między innymi jednoczesne zarządzenie wieloma numerami w jednym profilu, możliwość przypisania nazw powiązanym w aplikacji numerom oraz automatyczne płatności z pomocą karty kredytowej. Mamy też historię faktur z ostatnich 12 miesięcy oraz możliwość sprawdzenia pakietów dodatkowych, takich jak na przykład roaming.

Program został przeprojektowany pod względem estetycznym i użytkowym, dostał nową szatę graficzną interfejs. T-Mobile obiecuje poprawioną stabilność oraz prace nad rozwojem modułu kontaktu z biurem obsługi, zarządzania zgodami i blokadami klienckimi. Mówi też o możliwości dokonywania płatności i doładowań konta przez Google Pay i Apple Pay. Te funkcje mają pojawić się w najbliższym czasie.

Nowa wersja aplikacji jest oczywiście bezpłatna dla wszystkich klientów abonamentowych, MIX oraz T-Mobile na Kartę. Pobierzecie ją z poniższych linków:

Mój T-Mobile w Google Play
Mój T-Mobile w AppStore

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu