0

NBC uruchomi społecznościowy MyNBC

Dzisiaj na konferencji prasowej NBC zapowiedziało, że jeszcze tego lata uruchomi społecznościowe elementy na stronie NBC.com. Informacja ta została podana przez Vivi Zigler (Executive Vice President). Przedstawiciele NBC twierdzą, że wychodzą na przeciw prośbom użytkowników – widzą również potencjał w połączeniu swoich treści z elementami społecznościowymi, jakie chcą stworzyć i zaimplementować. Co oznacza element społecznościowy […]


Dzisiaj na konferencji prasowej NBC zapowiedziało, że jeszcze tego lata uruchomi społecznościowe elementy na stronie NBC.com. Informacja ta została podana przez Vivi Zigler (Executive Vice President). Przedstawiciele NBC twierdzą, że wychodzą na przeciw prośbom użytkowników – widzą również potencjał w połączeniu swoich treści z elementami społecznościowymi, jakie chcą stworzyć i zaimplementować.

Co oznacza element społecznościowy dla NBC? Oto kilka informacji, które powinny zobrazować kierunek w jakim zostanie rozwinięty portal:

  • Przede wszystkim użytkownicy będą mogli personalizować treść w serwisie oraz oczywiście dodawać własne materiały
  • Użytkownicy będą mieli okazję uczestniczyć w interaktywnych spotkaniach ze znanymi osobami z NBC
  • Będzie można uzyskać dostęp do ekskluzywnych treści znajdujących się w serwisie
  • Oczywiście będzie można tworzyć blog, galerie, video galerie, zakładać i dołączać do grup tematycznych itp
  • MyNBC będzie wyposażony w gadżety, dzięki którym będziemy mogli śledzić na bieżąco sytuację w serwisie i na naszym koncie


Dużo funkcjonalności MyNBC jest już dostępnych

Jednym słowem MyNBC będzie miejscem, gdzie użytkownicy będą mogli zaspokoić swoje potrzeby związane z interaktywną rozrywką.

I tyle na temat marketingowych zapowiedzi – tak naprawdę już niedługo przekonamy się czy NBC jest w stanie zrealizować swoje zapowiedzi (bo o budżet chyba na razie nie muszą się martwić – a przynajmniej nie przy tej skali przedsięwzięciach)


Powyższe fakty mogą być również powodem niezadowolenia NBC z tego, jak traktuje się ich materiały w VeohTV (jest to serwis, który pobiera z różnych miejsc w internecie materiały video i publikuje je poprzez stronę internetową lub poprzez aplikację do oglądania tzw. telewizji internetowej).

New York Times w swoim artykule, dość trafnie zauważył problem jaki NBC ma z VeohTV gdzie użytkownicy mogą obejrzeć pełne seriale takie jak „Heroes” czy „30 Rock” nie wiedząc nawet, że pochodzą one z NBC (nie mówiąc już o tym, że NBC nie ma okazji zarobić na reklamach, jakie emituje na swojej stronie podczas emisji tych filmów).

Czy łącząc zapowiadany serwis społecznościowy oraz „wyrazy” niezadowolenia związane z VeohTV można coś jeszcze wywnioskować?