Polska

Nazwa.pl nie działa od wczoraj – kolejny hosting z problemami

Grzegorz Ułan
Nazwa.pl nie działa od wczoraj – kolejny hosting z problemami
37

Wygląda na to, że nie tylko AZ.pl boryka się ostatnio z poważnymi problemami ze swoimi usługami. Te problemy wydają się o wiele poważniejsze, niż sygnalizowane przez nas dzisiaj, tych u konkurencji. Muszę jednak przyznać, że Nazwa.pl staje na wysokości zadania, jeśli chodzi o kontakt na Facebooku...

Wygląda na to, że nie tylko AZ.pl boryka się ostatnio z poważnymi problemami ze swoimi usługami. Te problemy wydają się o wiele poważniejsze, niż sygnalizowane przez nas dzisiaj, tych u konkurencji.

Muszę jednak przyznać, że Nazwa.pl staje na wysokości zadania, jeśli chodzi o kontakt na Facebooku ze swoimi klientami. Tylko co z tego skoro problemy zdają się jedynie piętrzyć? Wszystko zaczęło się wczoraj krótką informacją.

Wygląda na to, że nie tylko AZ.pl boryka się ostatnio z poważnymi problemami ze swoimi usługami. Te problemy wydają się o wiele poważniejsze, niż sygnalizowane przez nas dzisiaj, tych u konkurencji.

Muszę jednak przyznać, że Nazwa.pl staje na wysokości zadania, jeśli chodzi o kontakt na Facebooku ze swoimi klientami. Tylko co z tego skoro problemy zdają się jedynie piętrzyć? Wszystko zaczęło się wczoraj krótką informacją.

Problem rozwiązano w mig.

Ale kilka godzin później...

Dalej już tylko próby uspokojenia wzburzonych klientów..

A ostatni komunikat o podobnym brzmieniu sprzed godziny tylko jeszcze bardziej rozzłościł wszystkich poszkodowanych.

Ciężko się dziwić takiej reakcji, zarówno klientów Nazwa.pl, AZ.pl czy wszystkich innych usług hostingowych. Brak dostępu do swoich serwisów przez 24h potrafi sparaliżować pracę klientów, liczonych w setki jak nie tysiące, w przypadku tak dużych graczy. Mam nadzieję, że to ostatni taki przypadek, o którym Was informujemy. Liczę też, że szybko przywrócą Wasze serwisy do życia.

Problem rozwiązano w mig.

Wygląda na to, że nie tylko AZ.pl boryka się ostatnio z poważnymi problemami ze swoimi usługami. Te problemy wydają się o wiele poważniejsze, niż sygnalizowane przez nas dzisiaj, tych u konkurencji.

Muszę jednak przyznać, że Nazwa.pl staje na wysokości zadania, jeśli chodzi o kontakt na Facebooku ze swoimi klientami. Tylko co z tego skoro problemy zdają się jedynie piętrzyć? Wszystko zaczęło się wczoraj krótką informacją.

Problem rozwiązano w mig.

Ale kilka godzin później...

Dalej już tylko próby uspokojenia wzburzonych klientów..

A ostatni komunikat o podobnym brzmieniu sprzed godziny tylko jeszcze bardziej rozzłościł wszystkich poszkodowanych.

Ciężko się dziwić takiej reakcji, zarówno klientów Nazwa.pl, AZ.pl czy wszystkich innych usług hostingowych. Brak dostępu do swoich serwisów przez 24h potrafi sparaliżować pracę klientów, liczonych w setki jak nie tysiące, w przypadku tak dużych graczy. Mam nadzieję, że to ostatni taki przypadek, o którym Was informujemy. Liczę też, że szybko przywrócą Wasze serwisy do życia.

Ale kilka godzin później...

Wygląda na to, że nie tylko AZ.pl boryka się ostatnio z poważnymi problemami ze swoimi usługami. Te problemy wydają się o wiele poważniejsze, niż sygnalizowane przez nas dzisiaj, tych u konkurencji.

Muszę jednak przyznać, że Nazwa.pl staje na wysokości zadania, jeśli chodzi o kontakt na Facebooku ze swoimi klientami. Tylko co z tego skoro problemy zdają się jedynie piętrzyć? Wszystko zaczęło się wczoraj krótką informacją.

Problem rozwiązano w mig.

Ale kilka godzin później...

Dalej już tylko próby uspokojenia wzburzonych klientów..

A ostatni komunikat o podobnym brzmieniu sprzed godziny tylko jeszcze bardziej rozzłościł wszystkich poszkodowanych.

Ciężko się dziwić takiej reakcji, zarówno klientów Nazwa.pl, AZ.pl czy wszystkich innych usług hostingowych. Brak dostępu do swoich serwisów przez 24h potrafi sparaliżować pracę klientów, liczonych w setki jak nie tysiące, w przypadku tak dużych graczy. Mam nadzieję, że to ostatni taki przypadek, o którym Was informujemy. Liczę też, że szybko przywrócą Wasze serwisy do życia.

Dalej już tylko próby uspokojenia wzburzonych klientów..

Wygląda na to, że nie tylko AZ.pl boryka się ostatnio z poważnymi problemami ze swoimi usługami. Te problemy wydają się o wiele poważniejsze, niż sygnalizowane przez nas dzisiaj, tych u konkurencji.

Muszę jednak przyznać, że Nazwa.pl staje na wysokości zadania, jeśli chodzi o kontakt na Facebooku ze swoimi klientami. Tylko co z tego skoro problemy zdają się jedynie piętrzyć? Wszystko zaczęło się wczoraj krótką informacją.

Problem rozwiązano w mig.

Ale kilka godzin później...

Dalej już tylko próby uspokojenia wzburzonych klientów..

A ostatni komunikat o podobnym brzmieniu sprzed godziny tylko jeszcze bardziej rozzłościł wszystkich poszkodowanych.

Ciężko się dziwić takiej reakcji, zarówno klientów Nazwa.pl, AZ.pl czy wszystkich innych usług hostingowych. Brak dostępu do swoich serwisów przez 24h potrafi sparaliżować pracę klientów, liczonych w setki jak nie tysiące, w przypadku tak dużych graczy. Mam nadzieję, że to ostatni taki przypadek, o którym Was informujemy. Liczę też, że szybko przywrócą Wasze serwisy do życia.

A ostatni komunikat o podobnym brzmieniu sprzed godziny tylko jeszcze bardziej rozzłościł wszystkich poszkodowanych.

Wygląda na to, że nie tylko AZ.pl boryka się ostatnio z poważnymi problemami ze swoimi usługami. Te problemy wydają się o wiele poważniejsze, niż sygnalizowane przez nas dzisiaj, tych u konkurencji.

Muszę jednak przyznać, że Nazwa.pl staje na wysokości zadania, jeśli chodzi o kontakt na Facebooku ze swoimi klientami. Tylko co z tego skoro problemy zdają się jedynie piętrzyć? Wszystko zaczęło się wczoraj krótką informacją.

Problem rozwiązano w mig.

Ale kilka godzin później...

Dalej już tylko próby uspokojenia wzburzonych klientów..

A ostatni komunikat o podobnym brzmieniu sprzed godziny tylko jeszcze bardziej rozzłościł wszystkich poszkodowanych.

Ciężko się dziwić takiej reakcji, zarówno klientów Nazwa.pl, AZ.pl czy wszystkich innych usług hostingowych. Brak dostępu do swoich serwisów przez 24h potrafi sparaliżować pracę klientów, liczonych w setki jak nie tysiące, w przypadku tak dużych graczy. Mam nadzieję, że to ostatni taki przypadek, o którym Was informujemy. Liczę też, że szybko przywrócą Wasze serwisy do życia.

Ciężko się dziwić takiej reakcji, zarówno klientów Nazwa.pl, AZ.pl czy wszystkich innych usług hostingowych. Brak dostępu do swoich serwisów przez 24h potrafi sparaliżować pracę klientów, liczonych w setki jak nie tysiące, w przypadku tak dużych graczy. Mam nadzieję, że to ostatni taki przypadek, o którym Was informujemy. Liczę też, że szybko przywrócą Wasze serwisy do życia.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu