Podczas wczorajszego dnia konferencji Techcrunch Distruyp odbyły się trzy sesje poświęcone „bitwy” startupów. Niestety nie oglądałem wszystkich – załapałem się chyba na 2 potyczkę gdzie głównym tematem były rabaty i kupony dostępne dla osób odwiedzających dany sklep czy kupujący dany produkt – oczywiście chodzi o wykorzystanie pomysłu foursquare rozbudowując go jednak bardziej w kierunku wsparcia sprzedaży, promocji detalu niż samej zabawy w odkrywanie miejsc.
Dla tych którzy przegapili lub też nie mogli obejrzeć na żywo potyczki Techcrunch powoli zaczął udostępniać nagrania video. Poniżej znajdziecie nagranie z pierwszej potyczki w którym wystąpiły takie serwisy jak :Qwiki, Storify, Gunzoo, Datasift.
Więcej z kategorii Moje przemyślenia:
- Pokusa na Fake Newsa, czyli dlaczego świat IT obwieścił "koniec LG"
- Pandemia pokazała, że nie wszystko może być wirtualne
- Co się stanie, jeżeli USA zbanuje Xiaomi i inne chińskie firmy? Nic dobrego
- Cyberpunk 2077 na konsole przeceniony o połowę. Właśnie dlatego nie kupuję gier na premierę
- Pamiętacie czasy kiedy nie wszystko w internecie było na wyciągnięcie ręki?