Na gamezilla.pl pojawiło się nagranie rozmowy z polską infolinią Playstation. Rozmówca zadaje pytania odnośnie włamania do sieci, bezpieczeństw karty kredytowej. Odpowiedź jest jedna i ta sama, na razie nic nie wiem i czekamy na informacje.
Czy po wydaniu oficjalnego oświadczenia przez Sony użytkownik nie powinien być przypadkiem dokładnie poinformowany o tym co się stało i jak najlepiej się zabezpieczyć?
Słowo nie padło ze strony infolinii na temat potrzeby zmiany hasła jeśli było używane do innych usług niż Playstation, czy też o sprawdzeniu swojej karty kredytowej (zmniejszeniu limitów itp).
Posłuchajcie zresztą sami:
Więcej z kategorii Moje przemyślenia:
- Dzięki nowemu narzędziu Microsoftu będzie można zaciągać dane na stronę prosto z Facebooka
- Czy social media sprawiły, że obraziliśmy się na "zwyczajne" życie?
- Okulary AR to taka współczesna telewizja 3D. Czy tak samo skończą?
- Musk: Starlink w tym roku podwoi prędkość do 300 Mb/s i obejmie zasięgiem większość Ziemi
- Przekonanie znajomych do Signala? Good luck with that...