Moje przemyślenia

Motorola Xoom w kontrze do białego owczego pędu

GM
Grzegorz Marczak
9

Mocna reklam Motoroli pokazująca, że tak naprawdę jeśli coś staje się standardem to już nie jest cool, oryginalne i niepowtarzalne. Czas więc na nową modę i zdefiniowanie od nowa "oryginalności". Nie ma w tym spocie nic nadzwyczajnego ale jednak trafia dobrze - szczególnie te białe kombinezony...


Mocna reklam Motoroli pokazująca, że tak naprawdę jeśli coś staje się standardem to już nie jest cool, oryginalne i niepowtarzalne. Czas więc na nową modę i zdefiniowanie od nowa "oryginalności". Nie ma w tym spocie nic nadzwyczajnego ale jednak trafia dobrze - szczególnie te białe kombinezony i wszędzie widoczne białe słuchawki są bardzo przemawiające :) Wiadomo o jaki "owczy pęd" chodzi (bez urazy oczywiście, sam w nim po części uczestniczę).

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

AppleMotorola Xoom