Telefony z serii Droid firmy Motorola to chyba jeden z większych sukcesów ostatnich lat tej firmy. Osobiście uważam też, że Droid ma jedną z najlepszych kampanii reklamowych jeśli chodzi o smartphony.
Nie dziwi więc fakt Motorola odpowiada na zarzut Jobsa o tym, że „uchwyt śmierci” działa też negatywnie na zasięg w Droid X (Apple sugeruje to na swoich stronach internetowych). Nie odpowiadają co prawda oficjalnym stanowiskiem firmy ale całostronicowymi reklamami w NYT opatrzonymi tekstem, który informuje że Droid X można trzymać jak się chce i nie trzeba stroić go w etui aby poprawnie działał:
At Motorola, we believe a customer shouldn’t have to dress up their phone for it to work properly. That’s why the DROID X comes with a dual antenna design. The kind that allows you to hold the phone any way you like to make crystal clear calls without a bulky phone jacket. For us it’s just one of those things that comes as a given when you’ve been making mobile phones for over 30 years.

za gizmodo.com
Więcej z kategorii Apple:
- Działający Linux na komputery Mac z układem M1 już dostępny
- Liczy się tylko Pro. Apple redukuje produkcję IPhone 12 Mini
- To aż niewiarygodne, że wszystkie te zdjęcia zrobione zostały iPhonem [galeria]
- Apple w zaskakujący sposób podkłada nogę konkurencji
- Użytkownicy skarżą się na problemy z baterią w AirPods Max. Jego działające rozwiązanie jest nieakceptowalne