7

Motorola w reklamach prasowych „No jacket required” czyli oddawania ciosów ciąg dalszy

Telefony z serii Droid firmy Motorola to chyba jeden z większych sukcesów ostatnich lat tej firmy. Osobiście uważam też, że Droid ma jedną z najlepszych kampanii reklamowych jeśli chodzi o smartphony. Nie dziwi więc fakt Motorola odpowiada na zarzut Jobsa o tym, że „uchwyt śmierci” działa też negatywnie na zasięg w Droid X (Apple sugeruje […]

Telefony z serii Droid firmy Motorola to chyba jeden z większych sukcesów ostatnich lat tej firmy. Osobiście uważam też, że Droid ma jedną z najlepszych kampanii reklamowych jeśli chodzi o smartphony.

Nie dziwi więc fakt Motorola odpowiada na zarzut Jobsa o tym, że „uchwyt śmierci” działa też negatywnie na zasięg w Droid X (Apple sugeruje to na swoich stronach internetowych). Nie odpowiadają co prawda oficjalnym stanowiskiem firmy ale całostronicowymi reklamami w NYT opatrzonymi tekstem, który informuje że Droid X można trzymać jak się chce i nie trzeba stroić go w etui aby poprawnie działał:

At Motorola, we believe a customer shouldn’t have to dress up their phone for it to work properly. That’s why the DROID X comes with a dual antenna design. The kind that allows you to hold the phone any way you like to make crystal clear calls without a bulky phone jacket. For us it’s just one of those things that comes as a given when you’ve been making mobile phones for over 30 years.



za gizmodo.com