Felietony

Michał Kreczmar dla Antyweb : W Polsce wciąż czekamy na rok mobile

Grzegorz Marczak
Michał Kreczmar dla Antyweb : W Polsce wciąż czekamy na rok mobile
Reklama

Jeśli szukacie osoby, która na bieżąco śledzi biznes internetowy i mobilny oraz analizuje trendy w nim zachodzące to jest to z pewnością Michał Kreczm...

Jeśli szukacie osoby, która na bieżąco śledzi biznes internetowy i mobilny oraz analizuje trendy w nim zachodzące to jest to z pewnością Michał Kreczmar (eCommerce Director, Hypermedia linked by Isobar).

Reklama

Michał praktycznie codziennie dostarcza ciekawych danych związanych z rynkami i trendami jeśli chodzi o biznes online, polecam śledzić jego profil na Facebooku. Postanowiłem więc zadać Michałowi kilka pytań związanych z rynkiem reklamy, mobile w Polsce itp. Polecam gorąco poniższy tekst bo jest w nim bardzo dużo skondensowanych informacji na temat rynku.

Michał będzie też prelegentem podczas konferencji Generation Mobile 2015, na którą serdecznie wszystkich zapraszam.

1. Czy 2015 to rok mobile? Pytam w kontekście ostatnio opublikowanego na zlecenie IAB raportu o wydatkach na reklamę online. Mobile tam zajął zaledwie kilka procent.

.

  • .
  • .
  • .

Wciąż daleko nam do USA, Wielkiej Brytanii, Chin. W UK mobile to 3 medium reklamowe po internecie i tv, . Chiny Indie, Indonezja czy kraje afrykańskie „przeskoczyły” epokę desktopu od razu lądując w erze mobile tj. w Polsce ominęliśmy czeki.

Reklama

2. Czy nasz tort reklamy online bardzo różni się od Europy i od świata czy też mamy podobny podział?

.

Reklama

3. Jaki w Polsce mamy największe wyzwania jeśli chodzi o reklamy i marketing mobilny ?

  • ,
  • a
  • b
  • ,
  • ,
  • ,
  • .
  • ?

4. Kto według ciebie jest dobrym przykładem jak robić e-commerce w mobilu i dlaczego ?

.

Reklama

.

5. Reklama typu display miała już umrzeć wielokrotnie? Jakie twoim zdaniem są najciekawsze teraz trendy w reklamie online?

.

.

.

.

.

.

6. Jak na dziś oceniasz rynek aplikacji mobilnych - czeka nas okres stagnacji czy nadal szalonych wzrostów?

.

7. Które medium/grupa w Polsce najlepiej rozumie mobile i dlaczego?

.

8. Czy fakt, że Polka to kraj „Androida” (jeśli chodzi o systemy mobilne) wpływa w jakiś sposób na rozwój naszego mobile/reklamy ?

.

9. Na koniec . Na które produkty/usługi online/modele biznesowe w mobile warto twoim zdaniem zwrócić szczególną uwagę?

Zapraszamy na naszą konferencję Generation Mobile

Już za miesiąc, 19-20 maja, w Warszawie, odbędzie się konferencja Generation Mobile, organizowana przez NoNoobs oraz Antyweb. To najważniejsze wydarzenie w polskiej branży mobilnej. Jest organizowane po raz czwarty.

Tematyka tegorocznej edycji konferencji Generation Mobile 2015 w sposób szczególny koncentruje się wokół transakcji, rozrywki (szczególnie gier), m-commerce, reklamy oraz internetu rzeczy (ang. internet of things). Nie zabraknie również prezentacji kolejnej fali badania Generation Mobile. Pytania zadawane w tym roku dotyczyły inteligentnych urządzeń (wearable devices) oraz przyszłości transakcji mobilnych. Zostaną przedstawione również trendy z ostatnich czterech lat pokazujące zmiany w preferencjach użytkowników smartfonów.

Zapraszamy do rejestracji!


Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama