9

Mashable Social Media Day 2010 we Wrocławiu już 30 czerwca

Mashable.com jest organizatorem serii spotkań na świecie pod hasłem Mashable Social Media Day 2010. W Polsce za organizowanie tej imprezy odpowiedzialna jest agencja PR-owa publicon.pl. Wczoraj dostałem od nich zaproszenie na spotkanie wraz z informacją co dokładnie będzie się działo podczas Social Media Day we Wrocławiu. Poniżej zamieszam więc agendę z oraz krótki opis spotkania, […]

Mashable.com jest organizatorem serii spotkań na świecie pod hasłem Mashable Social Media Day 2010. W Polsce za organizowanie tej imprezy odpowiedzialna jest agencja PR-owa publicon.pl. Wczoraj dostałem od nich zaproszenie na spotkanie wraz z informacją co dokładnie będzie się działo podczas Social Media Day we Wrocławiu. Poniżej zamieszam więc agendę z oraz krótki opis spotkania, które odbędzie się jest już 30 czerwca!

Chcemy zebrać (online i offline) polskich specjalistów i praktyków social media, wymienić się poglądami – np. co do pomiaru sukcesu w działaniach sm, a także – samym wydarzeniem – zaakcentować, że nasz rynek socialmediowy bardzo się rozwija i jest ważnym ośrodkiem w naszej części Europy.

O 18.00 zapraszamy do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na
Wrocławski Meetup:

W programie: Panele dyskusyjne
– miasto i social media: lokalna społeczność, mobilny internet, promocja miasta – postawy obywatelskie dzięki społecznej sieci
– przyszłość serwisów: w którą stronę będą ewoluowały serwisy społecznościowe? Jakie użyteczności będą najbardziej i najszerzej promowane? Czy zmiana naszej-klasy na nk.pl to ustanowienie nowej jakości dla pozostałych polskich społeczności?

Po spotkaniu, zapraszamy na ogólnopolski panel online:

W trzech blokach tematycznych zaproszeni rozmówcy – specjaliści będą odpowiadać na pytania uczestników panelu dzięki kanałom na Facebooku (facebook.com/smdaypoland), Blipie (^smdaypoland) i Twitterze (@smdaypoland)

20.00 – 20.30 – Przyszłość marketingu i PR w Social Media
20.30 – 21.30 Polityka
21.30 – 22.30 What’s next ?

Więcej informacji można znaleźć na
http://socialmedia.publicon.pl/index.php/smday/

Niestety nie bardzo wiadomo kto będzie brał udział w imprezie, kto wystąpi podczas paneli dyskusyjnych itp. Dostałem wprawdzie zaproszenie od organizatorów do uczestniczenia w spotkaniu ale chyba dla każdego informacja na 3 dni przed imprezą to trochę za mało czasu aby przeorganizować sobie cały tydzień i znaleźć miejsce na wyjazdową imprezę. Pozostaje mi więc śledzić to co będzie działo się online jeśli chodzi o Social Media Day 2010 – mam nadzieję, że nie będzie to „pusta impreza”.