Internet

Marketingowcy nie mają wstępu na Pepper.pl? To już nieprawda

Grzegorz Ułan
Marketingowcy nie mają wstępu na Pepper.pl? To już nieprawda
Reklama

Pepper.pl to cały czas zyskujący na popularności serwis, w którym skupiona według niego społeczność dzieli się ciekawymi i atrakcyjnymi ofertami zakupowymi znalezionymi w sieci. Od roku jednak serwis ten zdecydował się na otworzenie nieco serwisu na zewnętrznych partnerów.

Po obiecujących testach w zeszłym roku, w tym roku możemy już coraz częściej znaleźć na Pepper.pl oferty Zweryfikowanych Partnerów, których propozycje poddawane są głosowaniu, podobnie jak w przypadku ofert, którymi dzieli się sama społeczność.

Reklama

To dość spora zmiana funkcjonowania tego serwisu. Kiedy pierwszy raz pisałem o Pepper.pl w 2017 roku, jego mottem była taka sekwencja: Pepper to największa społeczność zakupowa na świecie. Tu nie znajdziesz marketingowego spamu, tylko najgorętsze okazje, ludzi takich jak Ty!

Zweryfikowani Partnerzy to już nie ludzie tacy jak Ty, a konkretne marki i producenci, którzy niejako będą chcieli się wpleść w tę społeczność. Czy zostaną przyjęcie z otwartymi rękoma? Trudno na ten czas wyrokować, dobrym odniesieniem do tego będzie jeden z komentarzy użytkowników tego serwisu, którego zadziwił odmienny odbiór tej samej oferty, w tej samej cenie, ale wrzucony najpierw przez społeczność, a później przez Zweryfikowanego Partnera:

Śmieszne są te krytyczne komentarze. 30 kwietnia Te SAME buty, w TYM SAMYM sklepie, w TEJ samej cenie były w gorących (800st), a teraz jako że jest to zweryfikowany partner to jest lament. W sprawie okazji to super cena, jak ktoś się zatrzymał w temacie inflacji, to trampki bez promocji w popularnych polskich sklepach kosztują 60-80 zł, wiec 120 zł za wysokie conversy to dobra cena.


Dlaczego Pepper.pl zdecydował się na taki krok? Oczywiście przede wszystkim z wiadomych dla wszystkich względów - tak jak każdy serwis szukają dywersyfikacji przychodów. Niemniej w oficjalnym przekazie dla społeczności twórcy serwisu tłumaczą to zabiegami związanymi z poszerzaniem gamy kategorii, marek i produktów, których oferty wzbogacą ten serwis, pozwalając tym samym na skorzystanie przez ich użytkowników z bardziej zróżnicowanego zakresu okazji zakupowych.

Nasz test ma na celu zwiększenie zakresu i jakości okazji na Pepper.pl, umożliwiając wybranym partnerom tworzenie ofert przy jednoczesnym zachowaniu standardów naszej społeczności.

Nasi użytkownicy są niesamowici w pozyskiwaniu i udostępnianiu treści i informacji, ale chcemy sprawdzić, czy otwarcie się na okazje partnerskie pomoże Ci odkryć jeszcze lepsze, wyjątkowe okazje, których nie znajdziesz nigdzie indziej.

Reklama

Cóż, jak każda społeczność, użytkownicy Pepper.pl początkowo będą oporni i przeciwni takim zmianom. Jednak jeśli twórcy serwisu odpowiednio mocno zadbają o jakość i rzeczywiście atrakcyjne oferty dodawane przez partnerów, może się to udać i z czasem użytkownicy nie tylko przywykną do tego, ale i zaakceptują nową rzeczywistość na Pepper.pl.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama