Internet

Marketingowcy nie mają wstępu na Pepper.pl? To już nieprawda

Grzegorz Ułan
Marketingowcy nie mają wstępu na Pepper.pl? To już nieprawda
7

Pepper.pl to cały czas zyskujący na popularności serwis, w którym skupiona według niego społeczność dzieli się ciekawymi i atrakcyjnymi ofertami zakupowymi znalezionymi w sieci. Od roku jednak serwis ten zdecydował się na otworzenie nieco serwisu na zewnętrznych partnerów.

Po obiecujących testach w zeszłym roku, w tym roku możemy już coraz częściej znaleźć na Pepper.pl oferty Zweryfikowanych Partnerów, których propozycje poddawane są głosowaniu, podobnie jak w przypadku ofert, którymi dzieli się sama społeczność.

To dość spora zmiana funkcjonowania tego serwisu. Kiedy pierwszy raz pisałem o Pepper.pl w 2017 roku, jego mottem była taka sekwencja: Pepper to największa społeczność zakupowa na świecie. Tu nie znajdziesz marketingowego spamu, tylko najgorętsze okazje, ludzi takich jak Ty!

Zweryfikowani Partnerzy to już nie ludzie tacy jak Ty, a konkretne marki i producenci, którzy niejako będą chcieli się wpleść w tę społeczność. Czy zostaną przyjęcie z otwartymi rękoma? Trudno na ten czas wyrokować, dobrym odniesieniem do tego będzie jeden z komentarzy użytkowników tego serwisu, którego zadziwił odmienny odbiór tej samej oferty, w tej samej cenie, ale wrzucony najpierw przez społeczność, a później przez Zweryfikowanego Partnera:

Śmieszne są te krytyczne komentarze. 30 kwietnia Te SAME buty, w TYM SAMYM sklepie, w TEJ samej cenie były w gorących (800st), a teraz jako że jest to zweryfikowany partner to jest lament. W sprawie okazji to super cena, jak ktoś się zatrzymał w temacie inflacji, to trampki bez promocji w popularnych polskich sklepach kosztują 60-80 zł, wiec 120 zł za wysokie conversy to dobra cena.

Dlaczego Pepper.pl zdecydował się na taki krok? Oczywiście przede wszystkim z wiadomych dla wszystkich względów - tak jak każdy serwis szukają dywersyfikacji przychodów. Niemniej w oficjalnym przekazie dla społeczności twórcy serwisu tłumaczą to zabiegami związanymi z poszerzaniem gamy kategorii, marek i produktów, których oferty wzbogacą ten serwis, pozwalając tym samym na skorzystanie przez ich użytkowników z bardziej zróżnicowanego zakresu okazji zakupowych.

Nasz test ma na celu zwiększenie zakresu i jakości okazji na Pepper.pl, umożliwiając wybranym partnerom tworzenie ofert przy jednoczesnym zachowaniu standardów naszej społeczności.

Nasi użytkownicy są niesamowici w pozyskiwaniu i udostępnianiu treści i informacji, ale chcemy sprawdzić, czy otwarcie się na okazje partnerskie pomoże Ci odkryć jeszcze lepsze, wyjątkowe okazje, których nie znajdziesz nigdzie indziej.

Cóż, jak każda społeczność, użytkownicy Pepper.pl początkowo będą oporni i przeciwni takim zmianom. Jednak jeśli twórcy serwisu odpowiednio mocno zadbają o jakość i rzeczywiście atrakcyjne oferty dodawane przez partnerów, może się to udać i z czasem użytkownicy nie tylko przywykną do tego, ale i zaakceptują nową rzeczywistość na Pepper.pl.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu