Aplikacje mobilne

Lidl zapowiedział koniec Eldorado. Drastyczne zmiany regulaminu

Patryk Łobaza
Lidl zapowiedział koniec Eldorado. Drastyczne zmiany regulaminu
Reklama

Lidl wprowadził zmiany w regulaminie swojej aplikacji, które niekoniecznie przypadną do gustu użytkownikom. Teraz sieć sklepów otworzyła sobie furtkę do blokady kont.

Lidl jest jedną z najpopularniejszych sieci sklepów w Polsce. Codziennie zakupy w nim robią miliony Polaków. Jest to też typowy dyskont, którego marketing opiera się na przekonywaniu konsumentów, że to u nich właśnie znajdą najtańsze produkty. Częścią ich strategii są różnego rodzaju programy lojalnościowe, włączając w to posiadanie konta w aplikacji Lidl Plus. Użytkownicy dzięki temu zyskują dostęp do kolejnych promocji. Niestety, Lidl zapowiedział koniec Eldorado i otworzył sobie furtkę do zablokowania czyjegoś konta wraz z najnowszą aktualizacją regulaminu.

Reklama

Lidl będzie blokował konta? Tego nie będzie można już robić

Od 28 października zaczną obowiązywać najnowsze zmiany w regulaminie lidlowej aplikacji Plus. Na pierwszy rzut oka, można pomyśleć, że nie ma tam drastycznych zmian, jednak po bliższym przyjrzeniu się można zobaczyć niemałą rewolucję. Chodzi szczególnie o zapis, który uprawnia sieć sklepów do usunięcia konta użytkownika, który wyśle swoją ofertę promocyjną innej osobie.

Usługodawca może ze skutkiem natychmiastowym rozwiązać umowę z Użytkownikiem
(wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym umowy o uczestnictwo w Usłudze) z
ważnych przyczyn. Jako ważna przyczyna w rozumieniu niniejszego Regulaminu
rozumie się w szczególności:

  • a) uzasadnione podejrzenie naruszenia przez Użytkownika niniejszego Regulaminu
    lub innego regulaminu akcji lub promocji, w której uczestnictwo możliwe jest
    wyłącznie za pośrednictwem Usługi, mające wpływ na niezasadne przyznanie
    promocji lub innych korzyści w Usłudze;
  • b) przekazanie przez Użytkownika - pod jakimkolwiek tytułem prawnym - innemu
    użytkownikowi kuponu uprawniającego do przyznania rabatu lub uczestniczenia w
    akcji lub promocji za pośrednictwem Usługi, który został przypisany wyłącznie do
    Konta danego Użytkownika;
  • c) złożenie przez Użytkownik nieprawdziwego oświadczenia co do spełniania
    warunków, uprawniających do korzystania z Usługi (w szczególności
    któregokolwiek z warunków, wskazanego w pkt. II ust 1 Regulaminu);
  • d) wpływanie w nieuczciwy sposób na funkcjonalność Usługi lub ingerencję w jej
    mechanizm w celu uzyskania nienależnych kuponów lub promocji.

Oznacza to, że zrobienie zrzutu ekranu ze swoim kodem QR i aktywowaną promocją, a następnie wysłać to do innej osoby, by kwalifikować się do usunięcia konta. Co ciekawe, Lidl określił również, w jaki sposób zostanie poinformowany użytkownik o tym, że jego konto zostało usunięte. Usługodawca prześle informację powiadomieniem Push lub na adres e-mail. Z nowym regulaminem Lidla można zapoznać się tutaj .

Grafika: Kamil Świtalski/Antyweb

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama