
Użyłem chwytliwego tytułu ale w tym jednak przypadku można powiedzieć, że jest on uzasadniony. Gadu Gadu znika jako marka i w raz z nową wersją i nowym otwarciem pojawia się pod nową nazwą czyli GG. Nie będzie to drastyczna zmiana jeśli chodzi o identyfikacje marki, bo użytkownicy już od dawna stosowali ten skrót rozmawiając o komunikatorze, a sam branding nie zmienia się też drastycznie.
Dla mnie raczej to symboliczne przeobrażenie choć z pewnością GG brzmi bardziej nowocześnie. Jest to też pewnego rodzaju odcięciem się od okresu w którym spółka nie mogła pochwalić się ani dobrymi wynikami ani też szczególnymi osiągnięciami jeśli chodzi o rozwój biznesu.
Cała przemiana GG oraz nowa wersja to dla mnie bardzo ciekawy case, który będę chętnie opisywał. Jeśli uda się bowiem rozkręcić ponownie tę markę i zdobyć nowych użytkowników (a nie tylko utrzymywała swój obecny poziom) to będzie to dowód, że przy odpowiednim zarządzaniu i strategii w sieci można zrobić wszystko.
Jeśli się natomiast nie powiedzie to również będzie to interesujący przypadek pokazując, jak trudno jest odbudować swoją pozycję w momencie kiedy przespało się czy też przegapiło kilka szans i ważnych wydarzeń związanych z własnymi biznesem.

Więcej z kategorii Google:
- Zdjęcia Google wkrótce zaserwują jeszcze więcej pięknych wspomnień
- Prawo okazało się silniejsze od korporacji. Koniec rollercoastera pt. Google i Facebook vs. Australia
- Pixel 5a jak Pixel 4a 5G, zmiany są kosmetyczne, ale to dobra wiadomość
- Google Pixel pomógł uratować nieprzytomnego mężczyznę z przewróconego spychacza
- Streaming gier Google Stadia pozwany za niespełnione obietnice