Mobile

mPay z 2 tys. nowych produktów - między innymi kody do gier i serwisów streamingowych

Grzegorz Ułan
mPay z 2 tys. nowych produktów - między innymi kody do gier i serwisów streamingowych
Reklama

mPay poinformował właśnie o udostępnieniu nowej wersji swojej aplikacji, z nowym wyglądem, nowymi funkcjami i usługami oraz zapowiedział wprowadzenie od lipca szeregu kolejnych nowych opcji.

Zacznijmy od końca, bo ciekawe nowości czekają użytkowników aplikacji do płatności mobilnych mPay. W przesłanej nam wiadomości wymieniają raptem kilka, ale już one są obiecujące i z pewnością ucieszą niejednego użytkownika. mPay wymienia tu dodanie od lipca tego roku do aplikacji kodów do gier i serwisów streamingowych czy kluczy aktywacyjnych do systemów operacyjnych i oprogramowania użytkowego. Tak więc jeśli będzie chcieli skorzystać na przykład z Netfliksa czy Spotify nie będziecie musieli dodawać w serwisie inny opcji do płatności za te usługi, wystarczy skorzystać z kodów zakupionych ze środków zgromadzonych na Waszym koncie w mPay. Łącznie z poziomu aplikacji dostępnych ma być 2 tys. produktów.

Reklama

Krzysztof Hejduk, prezes zarządu mPay:

Wkraczamy na bardzo dynamicznie rozwijający się rynek treści i usług cyfrowych, którego wartość na świecie może osiągnąć w tym roku kwotę nawet ok. 519 miliardów dolarów. Istotną rolę na tym polu odgrywają zakupy dokonywane z użyciem telefonów komórkowych. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty w dystrybucji cyfrowej. Funkcja zakupu biletów na przejazdy autokarowe, którą dodajemy do systemu to również kierunek, którego oczekują klienci. Ich zakup w mPay pozwala zaoszczędzić czas i jest po prostu wygodny.

Z nowości już udostępnionych mPay wymienia usługę mVoucher mPay, która daje możliwość korzystania z ofert promocyjnych i otrzymywania bonusowych środków, które następnie można będzie użyć do zakupu innych usług i produktów dostępnych w ramach systemu. Realizacja takich zakupów będzie przebiegała podobnie, jak w przypadku zakupu z poziomu portmonetki czy podpiętej karty płatniczej.

Nowością jest też współpraca z Polonusem, która poskutkowała zintegrowaniem mPay z platformą sprzedażową DworzecOnline.pl, która umożliwia zakup biletów 200 przewoźników, których to autokary docierają do kilku tysięcy miejscowości w kraju i za granicą.

Jarosław Brodziak, dyrektor ds. IT w mPay S.A.:

Wprowadzając nową wersję mPay odpowiadamy na potrzeby naszych użytkowników oraz aktualne trendy w zakresie projektowania aplikacji. System będzie bardziej intuicyjny i harmonijny pod względem designu, a realizowane za jego pomocą transakcje prostsze i jeszcze szybsze. Zmiany w architekturze systemu pozwolą nam ponadto na znacznie szybsze wdrażanie kolejnych usług i funkcji.

W najbliższym czasie zmian doczeka się również sama aplikacja mPay, która zyska nową szatę graficzną i łatwiejszy dostęp do wszystkich funkcji, m.in. znacznie szybciej będzie można okazywać zakupione bilety do kontroli - wystarczyć będzie prosty gest w postaci przesunięcia w lewą stronę ekranu startowego aplikacji. Zmian tych należy się spodziewać w przeciągu najbliższych kilku tygodni.

Reklama

Źródło: mPay.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama