Dostaliśmy dziś na naszą redakcyjną skrzynkę informację o wdrożeniu dwóch nowości w aplikacji mobilnej do zamawiania taksówek iTaxi, jedna dotyczy klientów biznesowych, druga klientów indywidualnych.
Zaczniemy od tej ostatniej, do tej pory aby zamówić iTaxi musieliśmy skorzystać z aplikacji mobilnej, a w przypadku gdy przechodziliśmy akurat obok stojącej taksówki z logiem iTaxi lub przejeżdżała ona obok nas, mogliśmy jedynie liczyć, że aplikacja wskaże akurat tą i nie będziemy musieli czekać 5 czy 10 minut na bardziej oddaloną.
Nowości zostały przygotowane również dla tych klientów iTaxi, którzy korzystają z przejazdów bez wcześniejszego zamówienia poprzez aplikację czy centralę – np. wsiadając do auta znajdującego się na postoju czy „złapanego” na ulicy. Do tej pory, w drugim przypadku, nie było możliwości przypisania tego rodzaju przejazdu do konta użytkownika w aplikacji.
Teraz po wejściu do taksówki z logiem iTaxi i podaniu kierowcy swojego numeru telefonu, od razu dostaniemy SMS-a z kodem, który podajemy później kierowcy do weryfikacji, a kurs ten pojawia się od razu w naszej aplikacji, na naszym koncie.
Druga z nowości odnosi się do klientów biznesowych, którzy skorzystają z udogodnienia związanego z udostępnianymi im przez iTaxi voucherami.
Jarosław Grabowski, Prezes Zarządzający iTaxi:
Voucher B2B to jedna z tych funkcji, na którą bardzo czekali nasi klienci biznesowi. Zawsze wsłuchujemy się w ich potrzeby i wprowadzamy wszelkie udogodnienia tak szybko, jak to możliwe. Od teraz nie ma potrzeby dzwonienia na infolinię w celu weryfikacji vouchera oraz zamówienia przejazdu – wystarczy mieć zainstalowaną aplikację, nawet bez konta użytkownika, by sprawnie zrealizować przejazd na koszt firmy. To świetne rozwiązanie nie tylko dla pracowników, ale również ich gości. W niedalekiej przyszłości ogłosimy kolejne nowości w aplikacji iTaxi i jesteśmy przekonani, że wywołamy w branży niemałe zamieszanie.
Firmy często obdarowują swoich gości czy klientów voucherami, na dojazd lub powrót ze spotkań biznesowych z tym, że do tej poty taki gość czy klient musiał posiadać konto w aplikacji iTaxi, by taki voucher zrealizować. Od teraz wystarczy, bez logowania w aplikacji, wybrać opcję voucher i podać numer telefonu do kontaktu z kierowcą taksówki oraz wprowadzić kod vouchera, a po kursie pojawi się w aplikacji jego podsumowanie z informacją o realizacji przejazdu bezgotówkowego.
Źródło: iTaxi.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu