aplikacja mPay
8

Koniec z kolejkami do Tatrzańskiego Parku Narodowego, teraz bilety kupicie w aplikacji mobilnej

Rewolucja w mobilnych płatnościach zaczyna wychodzić już poza internet czy sklepy stacjonarne, coraz więcej płatności za usługi zewnętrzne dostępne jest z poziomu aplikacji mobilnej. Możemy tak kupować bilety komunikacji miejskiej czy na połączenia kolejowe, płacić za parkingi czy doładować telefon. Dziś pojawiła się kolejna ciekawa nowość, tym razem w aplikacji mobilnej mPay (jeśli korzystanie ze SkyCash, od końca kwietnia 2018 roku jest już dostępna ta opcja), a mianowicie możliwość zakupienia biletu do Tatrzańskiego Parku Narodowego.

Niby nic wielkiego, ale w sezonie pozwoli zaoszczędzić mnóstwo czasu, które tracimy na staniu w długich kolejkach do parku, a do tego zyskujemy niesamowitą wygodę zaopatrzenia się w bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego jeszcze przed wyruszeniem na zwiedzanie ze schroniska, nawet jeden dzień wcześniej, dzięki nowej funkcji w mPay.

Tatrzański Park Narodowy to jedna z największych polskich atrakcji przyrodniczych, każdego roku odwiedzana przez ponad 3,5 mln osób. W szczycie sezonu turyści muszą być uzbrojeni w dużą dozę cierpliwości, ponieważ stanie w kolejkach do kas na popularne szklaki może zająć nawet kilkanaście minut. Dzięki uruchomieniu sprzedaży biletów za pośrednictwem mPay można jednak tego całkowicie uniknąć.

bilety do Parku Tatrzańskiego w aplikacji mPay

Jak to działa? Wystarczy po uruchomieniu aplikacji wybrać kafelek odpowiedzialny za Tatrzański Park Narodowy, i tam zdecydować jaki bilet jest nam potrzebny. Do wyboru mamy bilety normalne i ulgowe, ważne od dziś i od jutra, w każdej opcji, czyli jednorazowe , 7-dniowe i i grupowe jednorazowe.

Przy okazji tej premiery mPay przypomina, że od początku roku w ich aplikacji dostępna jest możliwość zakupienia biletu na komunikację miejską w Zakopanem, tu również możemy zakupić bilety jednorazowe, 7-dniowe oraz miesięczne. Tak więc w jednej aplikacji mamy dość istotny pakiet zakupowy na wyprawę do stolicy polskich Tatr.

Osobiście wydaje mi się, że takie bilety powinny być dostępne do innych atrakcji w Polsce, typu ZOO. Dla przykładu, bilety do warszawskiego ZOO można wprawdzie kupić online, ale tylko pojedyncze (i trzeba je wydrukować, ich skanery nie odczytują biletów z ekranu telefonów). Rodzinne bilety (a tak zwykle się odwiedza takie miejsca) dostępne są jedynie w kasach przy wejściu do ZOO, a tam w weekendy jest istna obława i dłuugie kolejki.

Źródło: mPay.