12

Informacje o Facebook zaczynają frustrować.

Zalew informacji na temat Facebook trwa już chyba kilkanaście tygodni. Przeważają newsy na temat tego, kto przyłączył się do platformy, jaki widget i przez kogo został zrobiony, ile facebook jest wart i kto go może kupić, jak bezpieczny jest facebook itp. Codziennie w swoim czytniku RSS-ów znajduję kilkanaście informacji z słowem Facebook w tytule, jednak […]

Zalew informacji na temat Facebook trwa już chyba kilkanaście tygodni. Przeważają newsy na temat tego, kto przyłączył się do platformy, jaki widget i przez kogo został zrobiony, ile facebook jest wart i kto go może kupić, jak bezpieczny jest facebook itp.

Codziennie w swoim czytniku RSS-ów znajduję kilkanaście informacji z słowem Facebook w tytule, jednak znoszę to dzielnie i większość z nich omijam.

Niestety ilość news-ów jaką generuje jedna z bardziej popularnych platform networkingowych powoduje, że niektóre znane blogi zaczynają się „burzyć” i frustrować ogłaszając wolny tydzień od Facebook-a.

Akcję tego typu właśnie rozpoczął dość często czytany przeze mnie blog CenterNetworks ogłaszając, tydzień bez wiadomości o Facebook.com.



Autor CenterNetworks jest na tyle zdeterminowany, że zachęca innych do pójścia w jego ślady. Przygotował nawet specjalną grafikę na temat akcji protestacyjnej aby inne blogi mogły również zamanifestować swoje „Nie” (przygotowany został też specjalny kod aby łatwiej można było skorzystać z graficznego protestu).

Autorzy Facebook osiągają właśnie szczyt PR-owych marzeń, albo się o nich mówi wszędzie, albo teraz wszyscy będą protestować umieszczając logo Facebook na swoich protestacyjnych „sztandarach” – wymarzona sytuacja.