Dobre wieści dla właścicieli smartfonów Huawei lub dla osób, które noszą się z zamiarem zakupu sprzętu chińskiej korporacji – wprowadza ona do Polski usługę serwisową w systemie door-to-door. Zacznie się od dwóch modeli, ale producent zamierza uczynić z tego standard i rozszerzyć usługę o kolejne urządzenia ze swojej oferty.
Nowa usługa w pierwszej kolejności obejmie modele P8 oraz P8 lite, niebawem ma być rozszerzona o inne smartfony. Jak to będzie działać?
W przypadku wystąpienia awarii, należy skontaktować się z infolinią serwisową Huawei (800 811 110) i zgłosić problem. Huawei na swój koszt wyśle kuriera po odbiór uszkodzonego smartfona i po dokonaniu naprawy, odeśle go z powrotem pod wskazany adres.
Warto dodać, że kilka miesięcy temu, gdy do sprzedaży trafiał smartfon Huawei P8, producent wydłużył standardowy okres gwarancji na ten sprzęt – wynosi on 36 miesięcy, a przez pierwsze trzy miesiące od zakupu P8 bezpłatnie realizowane są naprawy związane z mechanicznymi uszkodzeniami wyświetlacza. Taka oferta brzmi naprawdę ciekawie – zwłaszcza na polskim rynku.
Huawei coraz bardziej stara się o klientów, walczy nie tylko atrakcyjnym stosunkiem ceny do jakości i możliwości sprzętu, ale też serwisem, dodatkowymi usługami, które przydadzą się, gdy klient zakupi już sprzęt. Podejście sensowne i godne odnotowania. Przekonamy się, jak to wyjdzie w praktyce i czy konkurencja zechce się ścigać także na tym polu. Lepsze to niż kolejne odchudzanie i bój na megapiksele w aparacie.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu