Okej, sam niejednokrotnie pisałem, że Groupon w Polsce prosi się o kłopoty, mając gdzieś możliwość reklamujących się tam podmiotów. Dlatego reportaż o...
HappyDay.pl - Agora odpala zakupy grupowe. Dlatego narzeka na Groupona?
Reportaż w Wyborczej opisuje te same patologie na które zwracałem uwagę wcześniej, więc trudno mi zakwestionować jego merytoryczną wartość, ale nie mogę się pozbyć lekkiego niesmaku ze względu na konflikt interesów. Z jednej strony Agora uruchamia własny serwis tego rodzaju, a z drugiej w swoim flagowym medium krytykuje swojego największego konkurenta, w przemawiającej do emocji zwykłego czytelnika formie reportażu.
Nie czepiałbym się, przyjmując, że Groupon to gorący temat od dawna i artykuł nie musi być związany w żaden sposób ze startem HappyDay.pl, ale cyrk jaki obserwowałem, gdy z tych czy innych powodów gazeta.pl waliła w Naszą Klasę ze wszystkich dział, utrudnia obdarzenie Agory "dobrodziejstwem wątpliwości".
Ale nie uprzedzajmy faktów. Zobaczmy co będzie dalej.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu