Przyznam, że nigdy w niego nie klikałem z prostego powodu, było pewne, że to tylko reklamy, szukałem od razu w wynikach wyszukiwania z przeświadczeniem, że szybciej tam znajdę to, czego szukałem.
Reklama
W tym kontekście to zrozumiała decyzja, z tym, że prawdopodobnie te reklamy zobaczymy teraz już tylko w pierwszych wynikach wyszukiwania i to może być drażniące dla niektórych użytkowników. Wprawdzie będą odpowiednio oznaczone, ale teraz dojście do właściwych wyników może być mocno utrudnione. Zwłaszcza na popularne słowa kluczowe.
Reklama
Sprawdziłem w polskiej wersji wyszukiwarki i rzeczywiście pasek zniknął na wiele popularnych haseł - nie pojawia się nic, czarna, tfu biała dziura. Na co będzie wykorzystywana? Na pewno Knowledge Graph, być może też na wyniki z Google Zakupy, bo ciężko mi wyobrazić sobie te panele ze sklepów w głównym strumieniu wyników.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu
Reklama