Przyznam, że nigdy w niego nie klikałem z prostego powodu, było pewne, że to tylko reklamy, szukałem od razu w wynikach wyszukiwania z przeświadczeniem, że szybciej tam znajdę to, czego szukałem.
Reklama
W tym kontekście to zrozumiała decyzja, z tym, że prawdopodobnie te reklamy zobaczymy teraz już tylko w pierwszych wynikach wyszukiwania i to może być drażniące dla niektórych użytkowników. Wprawdzie będą odpowiednio oznaczone, ale teraz dojście do właściwych wyników może być mocno utrudnione. Zwłaszcza na popularne słowa kluczowe.
To cię zainteresuje Google Translate podbija świat, ale do doskonałości narzędzia droga dalekaOto Android Wear po polsku i z nowymi funkcjami - pierwsze wrażenia
Reklama
Sprawdziłem w polskiej wersji wyszukiwarki i rzeczywiście pasek zniknął na wiele popularnych haseł - nie pojawia się nic, czarna, tfu biała dziura. Na co będzie wykorzystywana? Na pewno Knowledge Graph, być może też na wyniki z Google Zakupy, bo ciężko mi wyobrazić sobie te panele ze sklepów w głównym strumieniu wyników.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu
Reklama