Mobile

Fenomenalny klip promujący LG G6. Dlaczego inni producenci smartfonów nie są tak kreatywni? [prasówka]

Tomasz Popielarczyk
Fenomenalny klip promujący LG G6. Dlaczego inni producenci smartfonów nie są tak kreatywni? [prasówka]
17

Mówicie reklama smartfona i co wam przychodzi na myśl? Cóż... Branża pod tym względem jest dośc przewidywalna i schematyczna. Niektórym na szczęście udaje się wyjść poza pewne ramy.

Fenomenalny spot LG G6

Jak wygląda typowa reklama smartfona? Szczęśliwy człowiek (ew. grupa ludzi) jest pokazywany ze swoim telefonem w różnych sytuacjach życiowych. Najczęściej robi zdjęcia, odbiera połączenia, rzadziej gra w gry. Oczywiście wszyscy wokół też są szczęśliwi - szczególnie osoby na zdjęciu. W sytuacji, gdy urządzenie jest odporne na wodę i pył, pojawiają się jakieś ekstremalne sceny - człowiek na rowerze, na motorze itd. Ogólne przesłanie wydaje się raczej proste - kup nasz telefon, a będziesz szczęśliwym człowiekiem. Nieco inną kategorię stanowią spoty z celebrytami (ambasadorami marki), gdzie obowiązują nieco inne reguły.

https://youtu.be/Php077TZozE?list=PLlN2wV3p2vQ5vcDv-zBuH9kweTtmlzme9

Na tym tle pojawia się nowy spot LG, który jest, moim skromnym zdaniem, fenomenalny. Twórcy pokazują na nim własną wersję maszyny Rube Goldberga, w której wykorzystano smartfony LG G6. Zrobiono to w taki sposób, aby pokazać ich największe atuty, jak odporność na wodę i pył, upadki, wysokie i niskie temperatury. Spot jest niezwykle efektowny i wręcz przykuwa do ekranu.

Trudno się dziwić, że LG wspina się na wyżyny kreatywności. Model G6 ma stoczyć ciężką i nierówną walkę z SGS8, za którym również będą stały ogromne budżety reklamowe.

PewPewDie z programem na Twitchu

Felix Kjellberg aka PewDiePie rusza z programem na konkurencyjnej dla YouTube'a platformie - Twitchu. Ma on nosić nazwę "Best Club" i będzie nagrywany we współpracy z zaprzyjaźnionym streamerem Bradwoto. Transmisja ma ruszać w każdą niedzielę o 11:00. Wszystko wskazuje na to, że jego zawartość ma być dość losowa i nieprzewidywalna. Nie oznacza to bynajmniej, że kanał na YouTube zostanie zamknięty. Twórca chce najwidoczniej zwiększyć liczbę źródeł przychodu i uniezależnić się od platformy Google'a. To dość rozsądny ruch - szczególnie, że na Twitchu znajdzie mnóstwo nowych odbiorców.

Tom Clancy's Shadowbreak - nowa gra Ubisoftu

Ubisoft rozszerza serię sygnowaną nazwiskiem znanego autora o nową produkcję. W Shadowbreak wcielamy się w elitarnego snajpera, a naszym zadaniem jest wsparcie żołnierzy walczących na pierwszej linii. Rozgrywka ma się toczyć w przyszłości, a więc otrzymamy dostęp do zaawansowanych technologii oraz gadżetów. Gra jest póki co dostępna wyłącznie w Kanadzie na iOS i Androida. Wkrótce pojawi się również w innych regionach.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu