E-commerce

„Fast track” - dedykowane okienka Poczty Polskiej do szybszego nadawania paczek

Grzegorz Ułan
„Fast track” - dedykowane okienka Poczty Polskiej do szybszego nadawania paczek
14

Szybko i nowocześnie to określenia, z którymi Poczta Polska chce być utożsamiana, dlatego też od dziś poszerza listę placówek w Polsce z dedykowanymi okienkami dla osób, które chcą szybko nadać paczkę.

Szybsza obsługa paczek nadawanych przez internet przez system Elektronicznego Nadawcy lub platformę Envelo dostępna będzie już w 550 placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju.

Pojawią się w nich specjalnie oznaczone okienka, przy których klienci będą mogli nadać paczki, które wysyłają przy użyciu Envelo, Elektronicznego Nadawcy lub korzystający z aplikacji Nadaj przesyłkę. To też jest miejsce do szybkiego obioru paczek w usłudze Odbiór w Punkcie.

Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej:

Wprowadzamy kolejne ułatwienia dla naszych klientów, którzy cenią sobie wygodę i czas. Dotyczy to zwłaszcza osób zamawiających przez internet. Z myślą o ich wygodzie, wprowadziliśmy dedykowane okienka, bo wizyta na poczcie powinna być przyjemnością. Udowadniamy, że w naszych placówkach można załatwić sprawy szybko i nowocześnie. Jest to szczególnie ważne w obecnym okresie. Przed świętami Bożego Narodzenia istotna jest możliwość sprawnego nadania i odbioru paczki z prezentami. Rozwój eCommerce ma strategiczne znaczenie dla Poczty Polskiej, dlatego rozszerzamy listę placówek ze specjalną obsługą.

Dodatkowe punkty pojawiły się już lub pojawią niebawem w placówkach pocztowych w Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy czy Szczecinie, jak również w mniejszych miejscowościach: Grajewie, Chełmnie, Chojnicach, Pińczowie czy Świdniku. Lista wszystkich punktów dostępna jest pod tym linkiem.

Również przy tych dedykowanych okienkach możliwe będzie skorzystanie z usługi nadawania przesyłek bez potrzeby wcześniejszego drukowania we własnym zakresie nalepki adresowej, tę wydrukuje za nas pracownik Poczty Polskiej. Wystarczy podać tu numer przesyłki zarejestrowanej w Elektronicznym Nadawcy lub aplikacji Nadaj przesyłkę. Z usługi tej mogą też korzystać kupujący w sieci, którzy chcą zwrócić przesyłkę, a nie dysponują w domu drukarką.

Źródło: Poczta Polska.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu