Fan Page jest jednym z kluczowych elementów Facebooka, nie chodzi tutaj tylko o marketing i duże marki ale też o zwykłych użytkowników którzy gromadzą...
Facebook jeśli chodzi o statystyki stron ma jeszcze moim zdaniem pracę domową do odrobienia - firmy i duże marki inwestują sporo pieniędzy w reklamowanie własnych stron na FB i z pewnością chciałby dostać jasne i przejrzyste raporty z efektów akcji promocyjnych.
Pierwsze próby poprawienia raportowania już widać. Od wczoraj wszyscy administratorzy stron na FB będą dostawać tygodniowe raporty aktywności.
W raporcie takim będziemy mieli podane informacje o tygodniowym przyroście liczby fanów naszej strony, o liczbie postów na tablicy wraz z ilością komentarzy i oznaczeń "lubię to" w porównaniu do zeszłego tygodnia, oraz informację o liczbie wizyt w tym i w poprzedni tygodniu. Nie są do zbyt szczegółowe dane (niektóre jak liczba postów i komentarzy są niepotrzebnie pogrupowane) ale jak mówi przysłowie "lepsze to niż nic".
Oto mój raport z strony Antyweb na Facebook:
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu