41

Dramatyczny wywiad na temat (braku) planów Yahoo w Polsce

Przeczytałem dzisiaj na wirtualnemedia.pl nieco dramatyczny wywiad na temat Polskiego Yahoo. W wywiadzie na pytania odpowiadał Bartłomiej Swojak czyli country content manager portalu (przepraszam ale nie mam siły tłumaczyć tego na polski). Z rozmowy dowiedziałem się, że: – na razie nie będzie własnej redakcji – nie będzie treści video – na razie nie będzie usług […]

Przeczytałem dzisiaj na wirtualnemedia.pl nieco dramatyczny wywiad na temat Polskiego Yahoo. W wywiadzie na pytania odpowiadał Bartłomiej Swojak czyli country content manager portalu (przepraszam ale nie mam siły tłumaczyć tego na polski).

Z rozmowy dowiedziałem się, że:
– na razie nie będzie własnej redakcji
– nie będzie treści video
– na razie nie będzie usług dla biznesu (hosting, poczta)
– nie wiedzą czego dokładnie chcą
– nie ma żadnych planów i targetów odnośnie ruchu
– nie będzie wsparcia portalu poprzez kampanie reklamowe
– nie wiadomo czy się uda i kiedy zostanie stwierdzone, że się udało.

Nie wiem czy ja dobrze zrozumiałem ten wywiad ale wynika z niego, że Yahoo w Polsce to jakaś kompletna partyzantka. Country content manager (z całym szacunkiem bo to nic osobistego) strzela sobie w stopę pokazując, że praktycznie nie wie co będzie robił, nie bardzo wie jak i jakimi narzędziami i co najciekawsze chyba nie wiadomo w ogóle po co.

Nie wiem czy to można nazwa niefrasobliwością ( i brakiem PR-owego instynktu przetrwania) czy też może trzeba docenić szczerość?